MGID підписала договір про партнерство з Gismeteo

У межах співпраці Gismeteo використовуватиме можливості рекламної платформи для монетизації аудиторії, а MGID відкриє аудиторію сайту для своїх рекламодавців.
 
MGID, світовий лідер у сфері нативної реклами, та найбільша в Україні платформа про погоду Gismeteo, підписали угоду про партнерство. Gismeteo, ставши паблішером MGID, отримала ефективні інструменти для монетизації трафіку та доступ до унікальних рекламних форматів. Рекламодавці-партнери платформи MGID матимуть вихід на аудиторію Gismeteo, а це – понад 1,3 мільйона користувачів щодня.
  
«На сьогодні для компаній, що монетизують аудиторію, важливо зберегти органічність комунікації з користувачами та позитивний досвід від споживання контенту – редакційного та рекламного. Такий підхід є філософією бізнесу MGID. Ми не лише забезпечуємо постійний потік рекламних доходів для паблішерів і можливість управляти рухом аудиторії на сайті. Наша мета зробити так, аби викликати природний інтерес у користувача до запропонованого контенту», — коментує Сергій Денисенко, СЕО MGID, – «Ми щасливі представити Gismeteo нашим партнером, і сподіваємося на тривалу та плідну співпрацю».