Максим Ливинець став директором медіаагенції «Медіа Партнерство Баїнг»

9 листопада Максим Ливинець обійняв посаду директора медіаагенції «Медіа Партнерство Баїнг» (МПБ). Його головне завдання — посилити агентський бізнес «Медіа Групи Україна».

У Максима значний досвід роботи в рекламній індустрії, адже він працював на керівних посадах у найбільших міжнародних агенціях GroupM, MEC, Zenith Media, Euro RSCG New Europe та ін.

Михайло Страшний, який дотепер був директором МПБ, вирішив розвивати кар’єру за межами «Медіа Групи Україна». Команда медіагрупи вдячна Михайлу за багаторічну успішну співпрацю.

Максим Ливинець, директор медіаагенції «Медіа Партнерство Баїнг»:
«Сучасний світ, а тим більше конкурентний напрям медіа, формує високі очікування клієнтів та потребує професіоналізму та технологічності сервісних компаній. Познайомившись із колективом “Медіа Партнерство Баїнг”, можна говорити про експертність команди, ефективність рішень, сфокусованість на результаті. Я охоче долучаюся до команди такого рівня і впевнений, що ми зможемо відповідати очікуванням найвибагливіших клієнтів, реалізовувати завдання будь-якого рівня складності та досягати амбітних цілей, поставлених “Медіа Групою Україна”».

Андрій Тюленєв, головний директор з доходів «Медіа Групи Україна»:
«Розуміння Максимом актуальних запитів клієнтів із різних сегментів ринку, зокрема великих міжнародних брендів, — цінна для нашого бізнесу компетенція. Ми очікуємо на якісне зростання у маркетингових, комунікаційних та медіасервісах для клієнтів, трансформації бізнесу, а також збільшення клієнтського портфеля агенції. Упевнений, що під керівництвом Максима команда “Медіа Партнерство Баїнг” реалізує ефективні та корисні для клієнтів кампанії».


За матеріалами прес-релізу