Маркетологи вважають рекламу в TikTok інноваційною, але менш надійною

Огляд уявлень маркетологів про довіру та інноваційність реклами на цифрових медіа-платформах.

- Серед світових медіа-брендів, TikTok вважають найбільш інноваційним, проте найменш надійним середовищем для реклами.

- Instagram має найкращий баланс у цьому плані, зокрема 64% маркетологів вважають цю мережу надійною, а 40% - інноваційною.
 

 
За даними опитування понад 900 провідних маркетологів по всьому світу, проведеного компанією Kantar, TikTok вважають найбільш інноваційною, але менш надійною платформою для реклами серед брендів.

Серед проаналізованих світових медіа-брендів TikTok здобув першу сходинку за показником інноваційності для реклами, на думку 72% маркетологів. Проте додаток для зйомки коротких відео зайняв останнє місце за показником надійності, зокрема всього 28% маркетологів вважають цю мережу надійною для реклами.

Недостатній рівень довіри пояснює відсутність половини відомих брендів на платформі, особливо враховуючи те, що для багатьох брендів свідомі інвестиції в ЗМІ починають відігравати усе важливішу роль. Проте TikTok стрімко розвивається, оскільки рівень довіри серед маркетологів збільшився удвічі в порівнянні з 2020 роком.

Instagram має найкращий баланс у цьому плані, зокрема 64% маркетологів вважають цю мережу надійною, а 40% - інноваційною.  Платформи Google і YouTube завоювали найбільший відсоток довіри, але їх вважають не такими інноваційними.

Facebook трохи відстає за цими показниками, зокрема у порівнянні з іншими відомими світовими медіа-брендами ця мережа має нижчий рівень довіри (53%). Крім того, лише 20% маркетологів вважають рекламу на цій платформі інноваційною.

Spotify має хороший баланс цих двох показників. Рівень інноваційності реклами на цій платформі вище середнього (44% у порівнянні з середнім показником 30%), а рівень довіри знаходиться нарівні з середнім значенням.

Загалом, маркетологи віддають перевагу мережам YouTube та Instagram. Хоча це суперечить думці споживачів, для яких TikTok очолює першу сходинку.

TikTok, YouTube та Instagram отримують свої переваги від того, що їх вважають інноваційними і/або надійними. Дослідження Kantar виявило, що маркетологи планують збільшити витрати на найбільш популярні формати реклами у наступному році, особливо це стосується онлайн відео, контенту інфлюенсерів та соціальних мереж.
Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.


sostav.ua