McCann Kyiv та New Cannibals створили спільний проєкт

McCann Kyiv та New Cannibals запускають спільний консалтинговий проєкт Growth Intelligence & Development Unit. Експертиза проєкту допоможе брендам міжнародних компаній стати лідерами або посилити лідерство в Україні, а українським брендам ― стати відомими в регіоні та світі.
 
Поєднуючи власні інструменти мережі McCann Worldgroup та унікальну експертизу Стюарта Гарді, засновника та СЕО New Cannibals, проєкт фокусуватиметься на застосуванні в інноваційних рішеннях для бізнесу клієнтів підходу, який максимально підтверджується даними, кількісними показниками та виходить за межі маркетингових комунікацій.
 
Проєкт очолить Катерина Ревенко на позиції Value Creation Director. Широкий досвід роботи Катерини в міжнародних компаніях, включаючи Mondelez та Mars у низці регіонів, а також у приватній практиці бізнес-консалтингу, допоможе проєктові працювати на ринку як України, так і регіону Центральна та Східна Європа.
 
Стюарт Гарді, засновник та СЕО New Cannibals: «This joint venture signals a new opportunity for the region to embrace innovation as a predictable source of new business growth ― by combining people empowerment with the unlikely marriage of Data and Creativity we are able to rapidly co-create new solutions to both existing and future challenges in a cost effective and pragmatic way. The region deserves to be on the innovation map and we intend to put it there».
 
Сергій Урин, СЕО та керуючий партнер McCann Kyiv: «Усе частіше клієнти приходять до своїх комунікаційних агенцій для вирішення безпосередніх бізнес-викликів. Щоб відповідати цим запитам, McCann Worldgroup запустила бізнес-консалтинг із застосуванням широкої експертизи різних фахівців на кількох географічних ринках. Паралельно з нашою мережею у світі, в Україні ми робимо послідовні кроки для надання клієнтам рішень для їхнього бізнесу, які базуються на максимально оцифрованих доказах, даних, проте використовують наш досвід, стратегічну та креативну експертизу».