«Мівіна Фруктель» і вибір, який неможливо зробити

У відповідь на численні прохання своїх споживачів, компанія Nestlé вирішила випустити солодку вермішель «Мівіна Фруктель» зі смаками банана та полуниці, яка на початку 2000-х була таким собі хайпом серед молоді.

У рамках рекламної кампанії «Мівіна» разом із креативним агентством THINKMcCANN зняли ролик-алюзію на відомий у ті ж 2000-ні фільм «Матриця». У новому ролику актор, схожий на суворого Морфея, пропонує Новенькому зробити вибір – ніжність бананового смаку чи солодкий смак полуниці.

Але в рекламі не все діється за кінематографічним сценарієм, адже «Коли мова йде про “Мівіну Фруктель” з молоком, неможливо обрати одну».

Тож ідіть слідом за білим кроликом… Заливайте «Мівіну Фруктель» молоком і дивіться ролик-алюзію на фільм «Матриця».



Команда проекту:
Client: Nestlé Ukraine
Олена Харитонова – Business Executive Officer
Аліна Божнюк – Brand Manager BU Culinary
Людмила Мунічева – Junior Brand Manager BU Culinary
 
Agency: THINKMcCANN
Юлія Сторчак – Creative Group Head
Мар’ян Шум – Art Director
Валерія Бабко – Copywriter
Юрій Склярук – Producer
Ганна Бобіна – Account Director
 
Production: LIMELITE
Віктор Масляєв – Director
Дмитро Бондаренко – DOP/Director
Василь Белоусов – 1st AD
Даша Андрущенко – Executive Producer
Анастасія Іващук – Line Producer
Олексій Велічко – Art Director
Інна Чумаченко – Stylist