На конкурсі молодих креаторів Eurobest Україну представлятиме команда BBDO Ukraine

Організатори Європейського фестивалю креативності Eurobest цього року змінили як формат проведення фестивалю, так і правила участі в конкурсі молодих креаторів.

Нагадаємо, у цьому році фестиваль проводиться виключно в онлайн-форматі.  Роботи надсилаються на суд журі, яке спеціально збереться в Лондоні і визначить переможців. Переможці, організатори і члени журі проведуть церемонію нагородження, за якою всі зацікавлені зможуть спостерігати завдяки прямій відеотрансляції.

Цього року організатори не планували жодних публічних заходів. Однак за ініціативи польського представництва Cannes Lions конкурс молодих креаторів Eurobest все-таки буде проведено в листопаді у Варшаві.

Офіційне представництво Сannes Lions в Україні спочатку планувало провести відбірковий Конкурс Молодих креаторів у форматі, розробленому спільно з Клубом Арт-директорів ADC.UA. Такий формат конкурсу був як цікавим, так і продуктивним, і срібло нашої команди на конкурсі Eurobest -2016 стало тому яскравим підтвердженням.

Однак цього року партнерство з Клубом Арт-директорів України з метою проведення конкурсу не було пролонговано за спільною згодою сторін. Ми дякуємо ADC.UA за ефективність і небайдужість у спільній роботі, результатом якої був гідний виступ українських молодих креаторів як в попередні роки, так і влітку цього року в Каннах. Ми намагаємося зрозуміти позицію і мотиви Клубу Арт-директорів України і щиро сподіваємося, що в нашій плідній співпраці це всього лише вимушений тайм-аут.

Виходячи з ситуації, що склалася, Офіційне представництво Cannes Lions в Україні прийняло рішення скористатися наявними у нього повноваженнями і взяло на себе відповідальність за непросте рішення вибору команди молодих креаторів.

У відборі команд Представництво керувалося насамперед тими міркуваннями, що молоді креатори на міжнародному рівні об'єктивно представляють українське рекламне співтовариство і Україну в цілому. Тому в своєму виборі ми спиралися на рейтинги українських агентств, складені Всеукраїнської рекламною коаліцією. Аргументи найпростіші і зрозумілі: успіх і провідні позиції агенції - завжди заслуга всієї команди, і керівники агенцій незмінно це підкреслюють. Отже, молоді креатори вносять свій внесок в успіх агентств.  З іншого боку, Офіційне представництво України не може ризикувати іміджем професійного співтовариства і престижем країни і тому віддає перевагу агентствам, де, судячи з результатів, підбору і професійній підготовці кадрів приділяється серйозна увага.
Для переговорів про участь в конкурсі було відібрано дві агенції:

BANDA Agency - як агенція, що зайняла з великим відривом перше місце в рейтингу креативності та завоювала другого Бронзового Лева для України на Cannes Lions-2018.

BBDO Ukraine - як агенція, яка є лідером у рейтингу рекламодавців. Нагадаємо, що саме команда цього агентства в складі Ольги Бандури і Сергія Малика в 2016 році посіла друге місце на Конкурсі молодих креаторів Eurobest. Для нас цей факт послужив ще одним аргументом «за».

В результаті переговорів прийнято спільне рішення: на конкурс молодих креаторів відправляється команда агентства BBDO Ukraine у ​​складі: Віталій Капустян та Ілля Янков.

Ми щиро бажаємо молодим креаторам BBDO Ukraine перемоги. І впевнені, що ті, хто пройшов школу BBDO, зможуть показати себе на гідному рівні.
 
Ірина Кузнєцова, Офіційний представник Cannes Lions в Україні