Національна платформа колаборації та дії Earth Day UA створюється, щоб слугувати рушійною силою сталих змі

Комунікаційне агентство Adsapienceта освітній проект Sustainability Room в партнерстві ініціюють створення національної платформи колаборації та дії, що має на меті перевести еко-свідомість українців в активний стан:    
  • Ввести еко-практики в щоденні звички українців
  • Надати поштовх інфраструктурним і законодавчим змінам
  • Вкоренити сталість як важіль розвитку країни
 
До платформи долучаються представники провідних бізнесів FMCG, сервісної індустрії, агро бізнес, міжнародні організації, науковці та інфраструктурні гравці. 
 
 «Нам час доєднатись до всесвітніх зусиль із захисту середовища, і найперше питання, що потребує спільного розуміння та дії це розв’язання проблеми відходів.  Кожен має змогу зробити свій вклад в розумне споживання та сортування використаного.  Ці базові кроки допоможуть нам навчитись жити з більшим усвідомленням і відповідальністю до сліду, що ми лишаємо на планеті.  Наша роль як комунікаційної агенції активувати еко-ген на повагу до природного середовища в якомога найбільшого вчисла населення,» - зазначила партнер комунікаційної агенції AdsapienceНаталія Боярчук.
 
«Сьогодні більшість бізнесів в Україні ще живуть в парадигмі покращення операційної ефективності та збільшення прибутків для акціонерів. Проте в світі все частіше говорять про позитивні зміни, бренди з метою, соціальний вплив та збереження ресурсів для майбутніх поколінь, як про основний показник успішності бізнесу.
Імпакт інвестори готові вкладати кошти лише в етичні бізнеси та в такі, для яких гроші - лише один із необхідних ресурсів на шляху до великих цілей.
 
Якщо ми ще не почали змінювати ресурсоємкі бізнес-моделі на циркулярні, не дивимося на сталість, як на стратегічний вибір сьогодні, щоб ми та наші нащадки існували завтра, то наше майбутнє залишилося в минулому», - вважає Наталія Гордійчук, співзасновниця освітньої платформи SustainabilityRoom, голова правління UkrainianFoodValley, платформи розвитку сталих стратегій Агріфуд екосистеми.
 
Першим заходом стане круглий стіл «Сталий розвиток компаній. Шляхи вирішення проблем з сміттям як перший крок до циркулярної економіки», який допоможе сформулювати проблематику переробки відходів та спільне бачення ключових гравців в її вирішенні.  Подія запланована на 18.02.
 
Інформаційна довідка Adsapience:
ADSAPIENCE– лідер ринку маркетингових активацій.  Команда працює з 2000 року, створюючи інтегровані маркетингові кампанії та активаційні прояви для лідерів різних галузей, серед яких фінансовий сектор, телеком, FMCG, рітейл та ІТ. У 2019 агенція презентувала нову номінацію конкурсу EffieAwardsUkraine  - PositiveChange.  Завданням премії є оцінка і нагорода брендів і некомерційних організацій, які, використовуючи можливості своїх комунікаційних платформ і маркетингових програм, працюють над покращенням екологічної та соціальної ситуації в Україні. З 2020 року ADSAPIENCEє офіційним партнером EarthDayNetworkв Україні.
http://www.adsapience.com/
 

Sustainability Room – спільний освітній проект для бізнесу @Nataliya Gordiychuk та @Maryna Maslova.
Філософія проекту – об'єднуємо всі ролі зацікавлених сторін в Агропродовольчій екосистемі, навколо ідеї, що ми скоріше громадяни, ніж споживачі Екосистеми.
Сталість - це наш спосіб мислення, відповідальність, особистісний розвиток та високі етичні стандарти.
Наша мета: об'єднати гравців агропродовольчої екосистеми, щоб кинути виклик особистим та бізнес уявленням про сталий розвиток та створити потужну силу для свідомих змін та сталого зростання.