Нам було лінь придумати нормальний заголовок, тому ось: KREDOBANK ЗАПУСТИВ КАМПАНІЮ ПРОТИ ЛІНІ

Замість того, щоб байдикувати та витрачати час на цей нудний реліз, ви б могли одразу перейти до перегляду роликів. Але чомусь продовжуєте його читати. Ми це виправимо.
 
Обережно, сухий текст:
Перекредитування — банківський продукт, покликаний знизити фінансове навантаження користувачів позикою. Він погашає існуючий кредит клієнта з невигідними умовами в іншому банку і надає новий за нижчою процентною ставкою.
 
Здавалося б, що причин не скористатися такою вигідною послугою не знайти. Але поки цього не зроблено, грошики тікають.
 
Отож не варто лінуватися та марнувати свій час, а поспішити за рефінансом у Кредобанк.
 
Розповідати можна багато, але, по-перше, вже лінь, а, по-друге, копірайтер не встиг дописати реліз та побіг в Kredobank за рефінансом.


 
З лінню боролися:
Клієнт: JSC Kredobank
Директор Департаменту маркетингу: Ярина Зозуля
Заступник директора Департаменту маркетингу: Христина Локтєва
 
Агентство: Adsapience
Creative Director: Юрій Горбачевський
Senior Copywrite: Владислав Івасюк
Art Director: Тарас Бай
Client service director: Анна Царенко
Senior Account Manager: Тетяна Панченко
 
Production: SpecialThanks
Director: Andrey Gnyot
DOP: Mykola Yefymenko
1 AD: Sergey Kornienko
Executive Producer: Jevgen Gurkivskyi
Production manager: Kostya Galyko
Style: Dina Golubeva
Editor: Andrey Gnyot
Color correction: Olya Korzhinskaya
Post Production: Chupacabra 
Music: Propeller
Sound: Pustarnakov Aleksandr