«Народжені сонцем» заряджають

PepsiCo й Serviceplan Ukraine презентували нову креативну платформу й іміджевий TV-ролик для бренду Sandora. «Народжені сонцем» соки Sandora® дарують нам смак та енергію відбірних фруктів вже багато років. Щоб зробити бренд більш емоційно привабливим для сучасної цільової аудиторії та підтримати його статус лідера, агенція Serviceplan Ukraine створила нову креативну платформу «Заряджені сонцем».

В основу платформи було покладено позитивний погляд на світ, жагу до нових вражень і бажання радіти життю на повну, поєднані з архетипом сонця – незмінним символом Sandora®.

Команда маркетингу компанії PepsiCo категорії соки Оксана Кочеркевич, керівник департаменту, та Аліна Петрожець, груп бренд-менеджер, єдині у необхідності змін для бренду: «Бренд Sandora® потребував оновлення комунікаційної платформи на таку, яка б дозволила донести нове позиціонування та підкреслити основні переваги. У даній платформі важливо те, що вона об’єднала раціо та емоційні атрибути. Тому головним героєм відео став 100%  апельсиновий сік, який заряджає енергією завдяки вітаміну С та дарує чудовий настрій, дозволяючи насолоджуватися кожним моментом життя».

Ефект сонячного сяйва навколо героїні, яка разом із апельсиновим соком Sandora® заряджає все навколо, став головним візуальним акцентом рекламного ролика.

Ще одна важлива деталь, якій приділялася особлива увага, – саундтрек. Він мав бути по-справжньому сонячний і точно відображати креативну концепцію. Таким треком стала композиція Світлани Тарабарової «Світло в тобі». Спеціально для кампанії Світлана Тарабарова зі своєю командою створила нове аранжування пісні.
Ігор Клименко, креативний директор Serviceplan Group Ukraine, зауважив: «Процес роботи над самим роликом був багатоетапний. Ми тестували різні ідеї на цільовій аудиторії, прислухалися до її сприйняття. Раз за разом ми привносили щось нове, але єдине, що лишалося незмінним, – трек, який вибрали від самого початку. Він став своєрідною точкою відліку, яка одразу сподобалася всім: агенції, клієнту й фокус-групам. Усі миттєво відчували зв’язок між настроєм пісні та ключовим повідомленням: «Заряджені сонцем».