New Strategies Group відповідає за розвиток брендів Schwarzkopf Professional та Indola у соцмережах

Комунікаційне діджитал-агентство New Strategies Group розпочало роботу одразу з двома провідними  брендами косметичного напрямку компанії Henkel: Schwarzkopf Professional та Indola, що є світовими лідерами на ринку професійної продукції для волосся. 

У межах партнерства New Strategies Group відповідає за контент та розвиток брендів у Facebook та Instagram.
«Ми ретельно вивчили український ринок засобів для фарбування і укладання волосся та запропонували команді Schwarzkopf Professional та Indola ефективну SMM-стратегію, котра дозволяє виділитися на тлі конкурентів.
Ми також розширимо цільову аудиторію брендів і привернемо увагу не тільки фахівців, а й звичайних користувачів, які через карантин або за власним рішенням піклуються про своє волосся самостійно. Профілі Schwarzkopf Professional та Indola перетворяться на надихаючий простір, де кожен отримує необхідну інформацію про продукцію брендів та їхнє використання для створення яскравих, модних образів», – коментує Володимир Чернер, CEO New Strategies Group.

«Нам імпонує підхід команди New Strategies Group до контенту та розвитку брендів у соцмережах. Ми віримо, що запропонована SMM-стратегія допоможе досягти поставлених цілей у найкоротші терміни», – говорить Анастасія Яковлєва, Professional Partner Service Specialist Henkel Beauty Care Professional.