Одеський Міжнародний Кінофестиваль та BBDO Ukraine оголосили про креативну співпрацю

Одеський міжнародний кінофестиваль (ОМКФ), один з найбільших глядацьких кінофестивалів у Східній Європі, який щорічно проходить в Одесі, та міжнародна креативна агенція BBDO Ukraine оголосили про креативне партерство. Про це йдеться, зокрема, на офіційних сторінках ОМКФта BBDO Ukraineу Facebook.
 

 
Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль вперше в історії відбудеться в онлайн-форматі у нові дати, 25 вересня – 3 жовтня, зважаючи на обмежувальні заходи у зв'язку з пандемією. Нестандартна для фестивалю ситуація вимагала такого ж рішення. BBDO Ukraine розробляє нову айдентику та логотип фестивалю. Також агенція створить рекламну кампанію для цьогорічного ОМКФ.
 
“Підготовку кожного наступного фестивалю ми розпочинаємо одразу після завершення попереднього. Приблизно у той час я познайомилась з Виконавчим креативним директором BBDO Ukraine Анже Єребом, і він запропонував спробувати співпрацювати. Було безліч ідей, концепцій і врешті ми затвердили одну, – розповідає генеральна продюсерка Одеського міжнародного кінофестивалю Юлія Сінькевич. – Через непередбачувані та незалежні від нас обставини – пандемію та карантинні обмеження – ми змушені були перенести ОМКФ в онлайн, а заразом змінювати усю візуальну концепцію. BBDO оперативно підлаштувались і одразу запропонували інші варіанти, за що ми дуже вдячні. З-поміж варіантів ми зупинилися на тому, який максимально уособлює в собі ті зміни та рішення, які були прийняті у зв'язку з форматом проведення фестивалю. Попри обставини, зміни форматів, підходів та концепцій, кіно залишається кіно, і для нього, перш за все, важливий той, хто його дивиться та бачить”.
 


“Працювати з такими важливими організаціями, як Одеський міжнародний кінофестиваль, завжди є привілеєм. Цінність фестивалю ми відчуваємо через роки. Він сприяє розвитку кіно на регіональному рівні. Ми отримуємо доступ до найкращих фільмів, зміст яких не зіпсований фокус-групами та іншими споживчими дослідженнями. Такі фільми приносять нам історії, які можуть змінити нас на краще. Історії, які роблять наш смак більш витонченим і готують нас до нових вражень. Історії, які призводять до змін в суспільстві, – коментує Регіональний виконавчий креативний директор BBDO Ukraine & Central Asia Анже Єреб. – Ми співпрацюємо з організаторами ОМКФ у ці часи змін – для нас це виклик та задоволення допомогти фестивалю відбутися цього року.”