Перша олімпійська нагорода в житті!

Про шлях Дар’ї Білодід до Олімпійських ігор у документальному фільмі «АНАКОНДА» від Mitsubishi Motorsв Україні та Havas Engage.
 
24 липня дворазова чемпіонка Європи, золота призерка Європейських ігор, двократна чемпіонка світу з дзюдо Дар’я Білодід вперше у кар’єрі здобула медаль Олімпійських ігор. До того ж бронзова медаль стала першою в активі збірної України на Олімпіаді в Токіо.  
 
Практично за рік до цієї визначної події Mitsubishi Motors в Україні та Havas Engage презентували короткометражний документальний фільм «Анаконда», про шлях Дар’ї Білодід, амбасадора бренда Mitsubishi Motors в Україні, до Олімпіади.
 
Співпраця Дар’ї та Mitsubishi Motors в Україні почалася у 2019 році. З цього часу спортсменка є обличчям бренду, адже «спорт — це невгамовні амбіції, випробування на міцність і жага рухатися вперед. Усе це, як ДНК, пронизує характер спортсменки й відповідає ідеї бренду Mitsubishi Motors в Україні — «Drive Your Ambition».
 
Тож, у контексті олімпійського успіху Дар’ї, фільм набуває подвійної актуальності, адже розказує про амбіційний шлях до успіху.
 
Дар’я Білодід  – особистість з чемпіонським характером та амбасадор бренду
Фільм «Анаконда» – це винятково нестандартний формат залучення бренд-амбасадора, який став стратегічним продовження співпраці Дар’ї Білодід та Mitsubishi Motors в Україні. Варто також відмітити, що раніше вже було створено низку роликів в межах іміджевої та соціальної кампаній.
 
Завдяки своєму формату, документальний фільм подарував унікальну можливість максимально відтворити не тільки тренувальний процес, а й розкрити особистість головної героїні, філософію Дар’ї Білодід, якою спортсменка керується на татамі та в житті.
 
Цей фільм про справжній чемпіонський характер сильної особистості.
 
Кілька фактів про фільм
  • «Шлях до Токіо» – таким була робоча назва фільму. Ідея перейменувати його в «Анаконда» народилася під час зйомок.
  • Чорновий монтаж фільму був показаний Дар'ї Білодід, а за кілька днів вона стала переможницею етапу Grand Slam у Парижі.
  • Для 18-хвилинного фільму було записано понад 20 годин знімального матеріалу.
 

Однією з головних особливостей «Анаконди» є той факт, що це перший подібний проєкт в Україні, коли велика міжнародна компанія вирішила інвестувати не в рекламні ролики, а у створення документального фільму.
  
Переглянути фільм можна на офіційному каналі Mitsubishi Motors в Україні. Доступна опція перегляду з англійськими субтитрами.