Підопічний фонду «Таблеточки» показав, як живе на «твої» гроші

«Як я живу на твої гроші?»

Так починається ролик нової благодійної кампанії, яку для «Таблеточок» створила агенція Leo Burnett Ukraine.
Починається так, бо є всього 6 секунд до кнопки «скіп», щоб привернути увагу інтернетера і мотивувати зробити внесок за лінком: https://lymon.tabletochki.org/.


Ідея походить з найпоширенішого забобону щодо благодійності: «Хтозна, куди і на що підуть мої гроші?». Кампанія має розвінчати міфи про нецільове використання пожертв.

Герой ролика Артем – один з тих, хто завдяки внескам до фонду «Таблеточки» переміг рак і пройшов 5-річний рубіж після лікування. Саме стільки часу без ремісії необхідно, щоб вважати дитину здоровою.
Відповідь на провокативне питання виявляється у простих речах, які повинні бути у дитинстві кожного. Бо після жахливого випробування для Артема звичне життя – немов «лакшері».

А глядачеві стає зрозуміло: найкоштовніша річ, яку можна купити «на твої гроші» – можливість допомогти дітям. Сказати їм: «далі буде».

"Коли партнери з агентства розповіли нам про цю ідею, ми відразу загорілися нею. Це було дуже сміливо, свіжо, провокативно. Ми хотіли саме таку кампанію – яскраву й неординарну. І не помилились – буквально за тиждень вона зібрала для дітей більше половини мільйона гривень. Під час пандемії така підтримка для наших підопічних особливо цінна", - розповідає старша фахівчиня з комунікацій фонду "Таблеточки" Ганна Юровицька.
Приєднатися до збору коштів можна за посиланням: https://lymon.tabletochki.org/. Нехай класна історія Артема не буде останньою!

Таблеточки — благодійний фонд, який допомагає онкохворим дітям та їхнім сім’ям в Україні. Фонд працює у чотирьох напрямах: адресна допомога сім’ям, системна допомога українським дитячим онковідділенням, лобіювання прав пацієнтів та професійний розвиток медичного персоналу. За 8 років роботи фонду понад 4 000 онкохворих дітей отримали адресну допомогу.

Нагадаємо, агенція Leo Burnett Ukraine входить до складу комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine, що є найбільш ефективною рекламною групою 2019 року.