Reklamaster.com стає CreativityUA

Перше українське медіа про рекламу перетворюється на медіа про креативні індустрії України та світу.
 
Для креативного дайджесту Reklamaster, заснованого у 2000 році, цей ребрендинг став логічним етапом розвитку – видання вже давно вийшло за рамки своєї оригінальної тематики. З 2012 видаються матеріали про глобальний ринок креативних індустрій, тренди у сфері креативних комунікацій, бізнесу, технологій. З 2015 року ми додали розділи про культуру, розвиток і вдосконалення творчих та професійних навичок тощо.
 
CreativityUA – вже півтора року готувався побачити світ. За цей час ми вивчили потреби творців з різних напрямків діяльності й розробили концепцію, яка щодня відкриватиме для наших читачів нові можливості для розвитку у сферах креативних та інтелектуальних індустрій.
 
Оновлене видання розповідатиме історії про креаторів, їх ідеї та проєкти, що рухають процес креативної трансформації світу. А також досліджуватиме процес створення ідей: від пошуку інсайту до реалізації.
 
«Ми вважаємо, що креатив сьогодні – про пошук оригінальних рішень абсолютно у всіх сферах життя, а креативність притаманна представникам усіх індустрій: від реклами до IT, від дизайну до науки, від культури до спорту. Тому в CreativityUA ми досліджуватимемо поняття креативності з точки зору явища, процесу, характерної риси чи професійної здібності людини, глобального тренду, способу вирішення бізнес-задачі чи впливу на розвиток суспільства. А також – з точки зору креатора як людини, яка створює ідеї, що вирішують проблеми та рухають світ уперед», – коментує шеф-редакторка CreativityUA Марина Корчака.
 
CreativityUA – медіа не тільки про та для креаторів, але й для споживачів креативного продукту, представників всіх креативних індустрій і тих, хто бере активну участь у культурному житті країни. Корисні матеріали на creativity.ua знайдуть і студенти та молоді спеціалісти, які тільки починають свій кар’єрний шлях у креативних індустріях.
 
«Креатором є не тільки художник, дизайнер або рекламіст, який шукає нові художні форми або створює дотепні рекламні кампанії, але й науковець, який робить відкриття. Не тільки копірайтер або сценарист, який наповнює змістом комбінації різних слів, але й айтішник, який пише нову програму для трекінгу життєво важливих показників.
 
Наші читачі – це також люди, яким не подобається, що креатив не сприймається як серйозна професія; це люди, які, можливо, не сприймають креатив серйозно, тому що не розуміють, що теж ним займаються; це люди, які розуміють, що креатив – це не тільки про рекламну індустрію; це люди, які створюють / впливають / змінюють / рухають світ уперед.
 
Ми хочемо стати майданчиком для обміну досягненнями і досвідом у сфері креативних індустрій, а також джерелом корисної інформації та натхнення для будь-якого креатора, незалежно від сфери його діяльності», – продовжує Марина.
 
CreativityUA – офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України, офіційний медіапартнер Представництва Cannes Lions в Україні та заходів в рамках Днів Креативності в Україні. Серед проєктів Асоціації: конкурси молодих креаторів Young Lions Competitions, Creative Challenge, Форум Креативних Індустрій, Шедеври Cannes Lions та інші. Всі проєкти Асоціації Креативних Індустрій об’єднує спільна мета – розвиток креативних та інтелектуальних галузей в Україні.

«CreativityUA – не лише майданчик для промоції українського креативного досвіду та інформаційної підтримки українського креатора, це – платформа можливостей. Так само, як і всі інші з наших проєктів. Протягом року ми підтримуємо різноманітні професійні заходи, конкурси та освітні проєкти, які проходять у рамках Днів Креативності (організовуються Асоціацією Креативних Індустрій, представництвом Cannes Lions в Україні та партнерами Асоціації). Ми прагнемо надихати та розвивати читачів для створення ще більшої кількості якісного креативного продукту, про який можна з гордістю ділитись з українською та міжнародною аудиторіями креаторів та бізнесу через CreativityUA, – коментує Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, Голова правління Асоціації Креативних Індустрій, продюсер Днів Креативності в Україні. – Це не черговий інформаційний ресурс, не просто дайджест новин чи збірник аналітики. Це засіб культурної дипломатії, який ми створюємо та формуємо всі разом: ньюзмейкери, креатори та читачі».