Щедрий Дар: вітамінізований і гейміфікований!

ТМ Щедрий Дар презентувала мобільну гру, що розширює знання про вітаміни та їх користь для здоров’я людини
 
Розробка цієї гри — частина digital-стратегії компанії KERNEL, яка є одним зі світових лідерів з виробництва та експорту соняшникової олії. Виробник високо цінує думку споживачів ТМ Щедрий Дар і робить ставку на інновації. Реалізація креативного задуму стала можливою завдяки роботі спеціалістів компанії спільно з агенціями TABASCO й Argentics.

«У попередніх рекламних кампаніях ми „оживили“ вітаміни A, D і E, якими збагачена олія Щедрий Дар. Наступним кроком стала розробка мобільного додатку, куди ми інтегрували цих супер-корисних героїв», — розповідає Інна Тохтарова, Head of Marketing компанії KERNEL.

«У грі все відбувається майже як у житті: вітамін А допомагає долати віруси, D дає швидку реакцію, а E — заряджає на мозковий штурм. Ми старалися наповнити додаток витонченими креативними „фішками“, щоб одночасно і підняти настрій користувачам, і дати їм нові знання», — продовжує Олександр Ходоровський , CEO агенції з ігрової розробки Argentics.

За словами розробників, гра буде цікавою не тільки для дітей, але й для дорослих.

«І це не дивно, адже Щедрий Дар теж однаково корисний і для дітей, і для дорослих», — підкреслює Євген Сажнєв, арт-директор компанії креативу TABASCO.

Для активації гри достатньо навести камеру на спеціальний ігровий QR-код, що розміщений на деяких етикетках олії «Щедрий Дар», безкоштовно завантажити додаток і отримати цілу купу вітамінів — і онлайн, і офлайн!
Довідка:

КERNEL – найбільший у світі виробник та експортер соняшникової олії, ключовий постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. На частку компанії припадає близько 15% світового експорту соняшникової олії. Свою продукцію Kernel постачає до понад 80 країн. В Україні дистрибуція олії здійснюється під брендами "Щедрий Дар", "Стожар" і "Чумак" З листопада 2007 року акції компанії торгуються на Варшавській фондовій біржі (WSE).

У 2019 – 2020 маркетинговому році Kernel вперше експортував 8 млн тонн зернових, що є абсолютним рекордом серед аграрних компаній України

KERNEL
Сергій Нерощин — Director of Marketing and Sales
Інна Тохтарова — Head of Marketing
Мар’яна Голота — Brand Manager

TABASCO
Олександр Смірнов — креативний директор
Євген Сажнєв — арт-директор
Олена Лапшова — Group Account Director
Анжеліка Горовенко — Junior Account Manager
Ольга Жегуліна — продюсер

ARGENTICS
Олександр Ходорковський - executive
Дмитро Сидоров - creative producer
Тетяна Хілько- project manager
Єгор Арістов - art lead
Євген Рожовецький - project dev lead