Щоб привернути увагу споживачів до лінійки сухих шампунів, що дарують плюс один день свіжості волоссю, Syoss разом з комунікаційним діджитал-агентством New Strategies Group створили справжню бомбу і вислали її beaty-блогерам.
Спокійно, жоден учасник проєкту не постраждав. Мова йде про креативний прес-пак “Бомба свіжості Syoss” у вигляді справжньої вибухівки.
“Сьогодні недостатньо зробити крутий рекламний продукт. Сучасну аудиторію потрібно дивувати і шокувати. Тому, за запитом бренд-команди Syoss, в ідеї для рекламної кампанії ми зробили акцент на креативній формі і WOW-ефекті при взаємодії з прес-паком.
Ми додали до нього механізм із метафаном, що активувався при першому відкритті. В кожен «відсік» прес-паку вклали сухі шампуні, що мали здетонувати на волоссі блогерів. А зверху вмонтували таймер, що одночасно додавав реалістичності та був потрібен для проведення beauty-експерименту”, – коментує Володимир Чернер, CEO New Strategies Group.
За задумом команди проєкту блогери у відеопостах робили розпаковування прес-паку, розповідали підписникам про продукт, наносили сухий шампунь на волосся і ставили таймер зі зворотним відліком на 24 години. Саме стільки тривало тестування нового продукту під гаслом “+1 день свіжості зі Syoss”.
“Ми поставили перед New Strategies Group конкретне завдання: розповісти про лінійку сухих шампунів, побудувати охоплення силами beauty-блогерів, привернувши їхню увагу за допомогою WOW-ефекту, незвичайної подачі та сторітелінгу.
Коли вони запропонували нам створити справжнє реаліті-шоу у мініатюрі, ми були в захваті. Такий формат набагато цікавіший за стандартні проєкти з блогерами. Наша команда сподівалася на вибухові результати кампанії, і ми їх отримали”, – ділиться враженнями бренд-команда Syoss.
Кампанія тривала протягом місяця в Instagram і охопила 2 млн користувачів замість 1,5 млн запланованих. Таким чином агентство перевиконало KPI по охопленню на 33%! ER склав 8,29%, що більш ніж в два рази перевищує план. За проєкт ми залучили 166 тисяч користувачів, які не приховували своїх вражень у коментарях під публікаціями. Користувачам настільки сподобалася креативна розсилка прес-паків, що всі заплановані KPI`s команда проєкту досягла тільки завдяки публікаціям блогерів без залучення медіа!
Credits
Syoss
Digital Manager –Andrii Polupanov
Junior Brand Manager –Ivanna Taranenko
Brand Manager –Pamela Honsales
New Strategies Group
СЕО –Vladimir Cherner
CSD –Igor Rudyak
Senior Account – Juliya Feshchuk
Junior Account –Kate Matvienko
Creative Director –Alexey Bondarenko
Copywriter –Serhiy Korytnyk
SMM Head –Alla Mart
SMM Manager –Olya Kravchenko
Strategiest –Boris Makarov
Висловлюємо подяку блогерам:
@elena_mandziuk
@kodzayeva
@nastiapoberezhna
@leonid.martynchyk
@hard_chenko
@ilievalisa
@kate_alsooon