Тарас Берчак став директором Performics Ukraine

Тарас Берчак, який раніше займав посаду Chief Digital Officer Київстар, очолив міжнародну агенцію діджитал-перформанс-маркетингу Performics Ukraine, що входить до складу Publicis Groupe Ukraine.

Також агенція Performics Ukraine сконцентрує у собі практику Commerce, що була до того у медійній структурі Publicis Media Exchange. Відтепер агенція надає необхідний обсяг діджитал-перформанс-маркетингових сервісів, як прямим клієнтам, так і агенціям Publicis Groupe Ukraine. Практика Commerce включає в себе повний спектр послуг для компаній, які торгують товарами та послугами онлайн: від розуміння намірів цільової аудиторії, збагачення даних для покращення таргетингу, запуску діджитал-перформанс-маркетинг каналів, до розміщення та мерчендайзингу на онлайн-маркетплейсах, e-рітейлерах, і покращення ефективності на кожному етапі воронки за допомогою аналітичних інструментів.

«Рішення зосередити практику Commerce у Performics Ukraine назрівало давно, а з приходом нового лідера з таким глибоким бекграундом у E-Commerce стало ще логічнішим. Зважаючи на те, що інструменти перформанс-маркетингу все частіше стають центральними у медійних стратегіях, їх концентрація в межах одного агентства допоможе створювати більш комплексні продукти для наших клієнтів», – прокоментувала Алла Малиновська, Chief Media Officer, Publicis Groupe Ukraine.

Тарас Берчак має більше 10 років досвіду в напрямках Digital Marketing, Product Management, E-Commerce та Data Science. За останні роки він запустив десятки діджитал-продуктів та проектів для таких брендів-лідерів у своїх категоріях, як Київстар і Фокстрот. Також займав позицію Head of Product у стартапі DMarket – міжнародному маркетплейсі для геймерів.

«Для мене це новий цікавий виклик. Основний свій кар’єрний шлях я пройшов на боці бізнесу. Тому чітко розумію проблеми, з якими зіштовхуються менеджери, що працюють з агентствами. Тож ми будемо реалізовувати нову стратегію у Performics. Найближчим часом плануємо трансформувати модель агентства в структуру з новими ролями команд і agile-процесами. Також будемо покращувати наш продукт, який включає весь спектр послуг, які ми надаємо нашим клієнтам. Його успіх, безумовно, залежить від команди експертів та інструментів, які вони використовують. Ми будемо посилювати команду і, завдяки підтримці міжнародної групи, – впроваджувати нові інструменти», – додав Тарас Берчак, директор Performics Ukraine.

«Я вважаю, що основа нашого бізнесу, – це, перш за все, люди, які щодня вкладають сили і енергію у його розвиток. Я вдячний усім лідерам, які беруть на себе відповідальність розвивати свої команди та допомагати нашим клієнтам ростити їх бізнес. Упевнений, що поява Тараса у групі принесе новий сильний поштовх, який допоможе перейти на вищий рівень класу надання перформанс-послуг», – резюмував Енвєр Кікава, CEO, Publicis Groupe Ukraine.

Performics Ukraine входить до складу Publicis Groupe Ukraine, найбільш креативної комунікаційної групи 2021 року. До її складу входять також медійні агенції: Spark Foundry Ukraine, Starcom Ukraine, Zenith Ukraine, креативні: Leo Burnett Ukraine, Publicis Ukraine, Saatchi & Saatchi Ukraine та PR-агенція MSL Ukraine. Щоб дізнатись більше та переглянути кейси, переходьте будь ласка на сайт: publicisgroupe.com.ua.

За матеріалами прес-релізу