The AdForum Business Creative Report 2020: рейтинг найбільш нагороджуваних брендів, кампанії та агенції минулого року

AdForum випустив четверте видання свого звіту Business Creative Report (BCR), унікальний рейтинг найбільш нагороджуваних у світі брендів, агентств та кампаній за окремими бізнес-секторами. Єдиний у своєму роді, звіт дозволяє брендам та агентствам порівняти свій творчий вплив із конкурентами в тій же галузі.

Звіт охоплює вісім категорій: автомобільна промисловість, їжа та напої, здоров’я та краса, розкіш, фінанси, роздрібна торгівля, технології, транспорт та туризм.

AdForum отримує результати кожного найбільшого рекламного конкурсу та складає свій рейтинг з цих даних. Хоча деякі шоу були скасовані в 2020 році, BCR включає результати понад 20 різних подій, включаючи D&AD, The Epica Awards, One Show, New York Festivals, тощо.

Результати дозволяють клієнтам та агентствам виявляти творчі тенденції у своїй галузі та отримувати цінну інформацію, яка може сприяти майбутнім кампаніям.

Цьогорічний звіт показує, що Burger King був найбільш нагородженою торговою маркою у 2020 році. Їх робота «Moldy Whopper» від INGO Stockholm, David Miami та Publicis – перевершувала кожну іншу кампанію на всіх конкурсах. Робота домінувала у категоріях «Продукти харчування та напої» та «Роздрібна торгівля». Тріо, яке стояло за нею, було найбільш нагородженим «агентством» завдяки успіху запліснявілого гамбургера.
Результати також свідчать про популярність причинно-наслідкових кампаній та досвіду, заснованого на технологіях. Однак сильний сторітеллінг та крафт продовжують прориватися.

Наприклад, в автомобільній галузі, причинно-наслідковий кейс «THE E.V.A. INITIATIVE» від Volvo зберігає верхнє місце, а кінематографічна драматична казка «Small Escape» від BMW стає другим.

Категорія «Здоров’я та краса» мало нагадує минулорічні результати, можливо, через вплив пандемії, та кампанії «Courage Is Beautiful» від Dove та Ogilvy, що вихваляє медичних працівників з передової боротьби з короновірусом та займає лідируючу позицію у категорії.

У категорії «Розкіш», як і минулого року, найвище місце посідає Lacoste (та його агентство BETC), тоді як преміальні автомобільні марки Volvo, BMW та Mercedes перебувають на решті місць.
П’ятірка фінансів також змінилася порівняно з минулим роком. Окрім «Astronomical Sales»  для MasterCard (FP7/DXB – McCann Worldgroup) на першому місці, де порівнюється сонячне затемнення зі логотипом MasterCard, найбільш нагороджувані реклами, як правило, були спрямовані на цілі, що свідчить про те, що компанії з фінансових послуг готові зображати себе як хороших хлопців.

Тенденція спрямованості на цілі знову відчувається в категорії «Транспорт та туризм». Топову позицію зайняла реклама «Go Back to Africa» від Black & Abroad (FCB/Six), яка перетворює расистські сварки на початку у заохочення афроамериканських мандрівників відвідати Африку. Нове у рейтингу, на другому місці, російська авіакомпанія S7 Airlines (із агенцією TutkovBudkov) перейменована на «Сибір», щоб привернути увагу до бурхливих лісових пожеж в регіоні.

У той час, як у категорії «Технології» є багато причино-наслідкових робіт – на першому місці «Зміна гри для Xbox (McCann, Нью-Йорк), що робить ігровий пристрій більш доступним для дітей з обмеженими можливостями. Apple займає друге місце з «Bounce», його джазовим надихаючим роликом (від TBWA\Media Arts Lab).  Tinder з інтерактивною пригодою «Swipe Night» (72andSunny) завершує трійку лідерів. Але Apple була найбільш нагородженою торговою маркою в цій категорії, оскільки у неї було чотири реклами, що війшли у першу десятку.
Повні результати та методологію дивіться за посиланням.


sostav.ua