Третина споживачів більше люблять купувати продукти онлайн

Огляд вибору споживачів щодо покупки продуктів онлайн або в магазинах.

- Третина (35%) споживачів стверджують, що віддають перевагу покупці продуктів онлайн, у той час як 43% більше люблять відвідувати магазини.

- Покупка продуктів через інтернет найбільш популярна в Китаї (70%) та Індії (65%), але менш популярна у Європі та США.
 

 
За даними опитування, проведеного компанією YouGov, третина (35%) споживачів стверджують, що віддають перевагу віддаленій покупці продуктів, наприклад за допомогою онлайн-замовлень.

Проте незважаючи на розвиток електронної торгівлі від початку пандеміїCOVID-19, 43% дорослих все ще більше схиляються до покупки продуктів у магазинах.

Покупка продуктів через інтернет найбільш популярна в Китаї (70%) та Індії (65%), де близько двох третіх людей стверджують, що більше люблять купувати їжу онлайн, ніж в магазинах. Покупка продуктів через інтернет виявилася також популярнішою, ніж походи по магазинах, в Об’єднаних Арабських Еміратах (59% купують онлайн), Індонезії (58%), Гонгконгу (49%), Мексиці (43%) та Сінгапурі (36%).

Проте онлайн-покупки виявилися менш популярними у Європі, Австралії та США, і там спостерігається помітна схильність до походів по магазинах. Наприклад, всього 25% дорослих повідомляють, що люблять робити покупки онлайн у США та Великій Британії. Цей показник зменшується до чверті у Франції (23%), Німеччині (20%) та Данії (17%).

Компанія YouGov додає, що вік не має значення у виборі споживачів у Великій Британії, але відграє важливішу роль в США, зокрема 35% людей віком від 18 до 24 років віддають перевагу купувати продукти онлайн, у порівнянні з 19% американців віком понад 55 років.

Унаслідок цього, брендам і роздрібним компаніям надзвичайно важливо працювати над клієнтським досвідом онлайн і оффлайн , щоб задовольнити потреби різних сегментів споживачів. Надалі це матиме ще більше значення, оскільки на ринку продуктів стане більш усталеною тенденція до гібридних покупок.

Досягнення цілісності бренда по всіх цих каналах продажів також можна назвати ключовим завданням для маркетологів, так само як і ефективне використання нових можливостей у сфері роздрібних ЗМІ.

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

Фото: https://depositphotos.com.
sostav.ua