У свіжому форматі: нові змісти PROdigital agency в роботі та айдентиці

Агенція диджитал-маркетингу PROdigital agency оновила айдентику, сайт і позиціювання. Попри пандемію, настав час.
 
Три роки в диджиталі — ціла епоха. Тисяча днів, протягом яких команда агенції напрацьовувала практичну експертність в нових технологічних рішеннях цифрового маркетингу.
 
Не все було PROсто. Але завжди PROдуктивно.

Історія PROdigital — приклад команди, яка, реалізуючи для клієнтів кампанії в одному каналі на programmatic-платформі Getintent, стала отримувати все більше запитів на повний спектр послуг digital-маркетингу.
 
Клієнти не готові були поступитися якістю нашого сервісу, чим мотивували компанію створити та відокремити у самостійний бізнес. Так у 2018 р. почала власний шлях розвитку агенція PROdigital Agency.
 
При цьому бути диджитал-агенцією, основою бізнесу якого є послуги, а не сам продукт, як у випадку з programmatic-платформою, змусило компанію отримати новий досвід, пройти шлях проб і помилок, створити самостійну команду з іншою експертизою та отримати принципово інше розуміння комунікацій і зон відповідальності з клієнтами.
 
І наразі, через 3 роки, вже можна сміливо сказати, що PROdigital Agency — абсолютно незалежний бізнес-проєкт, самостійна компанія зі своєю командою, стратегією розвитку й спеціалізацією, з клієнтами, 70% яких з агенцією вже понад три роки.
Так і здобувається реальний досвід, а з ним — чітке розуміння своїх цінностей, місії та принципів роботи.
 
Головні змісти відразу зчитуються з багатошарового (консистентного) логотипу, який трансформується під поглядом: інноваційність, відкритість, сервіс, технологічність.