Українці люблять каву з круасаном та безконтактну оплату

АЗК — одна з небагатьох галузей, які продовжили роботу під час карантину майже без змін. Компанія SOCAR поділилась результатами дослідження, як змінилась поведінка відвідувачів АЗК під час пандемії та яким товарам та сервісам українці надавали перевагу.

Мережа АЗК SOCAR зібрала дані про товари та сервіси, які користувались популярністю серед автомобілістів України під час пандемії. Дослідження показали, що вподобання в їжі залишились такими ж, як і до карантину — кава з круасаном зранку або протягом дня є улюбленим способом збадьоритись для українців. Перше місце, традиційно, посіла кава Американо об'ємом 200 мл. Одразу за нею — круасан з шоколадною начинкою. За ними в топі продуктів за популярністю йде вже більш поживна страва —  донер кебаб з телятиною у лаваші з йогуртовим соусом.

Також не значно, але збільшилися продажі органічних продуктів, що ймовірно свідчить про те, що клієнти стали більше піклуватися про своє здоров'я.

У зв'язку з епідемією автомобілісти почали більше користуватися діджитал сервісами, основним способом розрахунку стали безконтактні оплати. За даними SOCAR активність користувачів в мобільному додатку зросла майже в 10 разів в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Зокрема, оплата через сервіс SOCAR PAY, який дозволяє розраховуватись за паливо, не виходячи з автомобіля, збільшилась у 3 рази. Це особливо зручно, адже додаток SOCAR level, в який інтегрована дана функція, підтримує усі банківські картки, емітовані в Україні, а також з його допомогою можна розраховуватися в торгових точках мережі, прокладати маршрут до найближчої АЗК SOCAR і дізнаватися повну інформацію про послуги. Також цікаво, що клієнти SOCAR надають перевагу iPhone. 81% користувачів використовують саме ці пристрої, коли заходять в додаток level, і лише 19% дісталися Android-пристроям.

“У зв'язку з пандемією ми посилили захист на наших АЗК та продовжуємо дотримуватися усіх необхідних заходів, щоб гості й персонал відчували себе у безпеці. Для нас це пріоритет №1. Незважаючи на карантинні обмеження, співробітники заправок намагаються забезпечити максимальний комфорт при обслуговуванні клієнтів. Крім цього, ми в SOCAR зосередились на нових функціях, які зменшують особистий контакт між клієнтами та персоналом, як, наприклад, функція передзамовлення у Buta-маркеті”  — коментує директор мережі АЗК SOCAR Ігор Орлов.
Цікаво, що у перші два тижні карантину зріс попит на гумові контрацептиви, але потім він знову зрівнявся з докарантинним періодом. Також попри пандемію, на початку літнього сезону популярністю у гостей АЗК SOCAR користуються товари для пікніка та дитячі іграшки.


За матеріалами прес-релізу