В Україні з’явилась платформа термінових креативних рішень

Українські рекламодавці зможуть скористатись новою платформою термінових креативних рішень PLSHelp, яку створили три провідні агенції Saatchi&Saatchi, LeoBurnettта Publicis, що входять до PublicisGroupeUkraine.

Ресурс надаватиме компаніям унікальний сервіс зі «швидкої креативної допомоги» та пропонуватиме рішення по створенню ідей для іміджевої або продуктової кампанії, концепції подій, шоппер-маркетингу тощо.

Аби скористатися цією послугою, потрібно на офіційному сайті PLSHelpзаповнити бриф та погодити умови співпраці, після чого креативна команда, яка спеціально формується під конкретний проект,  бере 24 години на створення креативної ідеї.

«PLSHelp– унікальна пропозиція на українському ринку, коли три агенції, які конкурують  у тендерах та рекламних фестивалях, можуть об’єднати свої зусилля для пошуку єдиного рішення. Від цього виграє клієнт, адже синергія трьох відомих професійних агенцій дозволяє отримати свіжий погляд та швидке креативне рішення тактичної задачі. Концепція ресурсу з’явилася у команд агенцій під час спільного воркшопу. Тому і назва PLSHelpоб’єднала у собі перші літери назв кожної із агенцій: Publicis, LeoBurnett, Saatchi&Saatchi», – бізнес-директор креативних сервісів PublicisGroupUkraineОлена Бакум-Рамола.

З детальними умовами роботи платформи можна ознайомитись на сайті PLSHelp:  https://plshelp.com.ua.