Вінс Грубер очолив Mondelēz International в Європі

Новим виконавчим віце-президентом та президентом Mondelēz International у Європі призначений Вінс Грубер. Маючи великий досвід роботи в секторі FMCG, він має намір сформувати та керувати стратегією компанії, що створює майбутнє снекінгу, на європейських ринках. Нова стратегія спрямована на те, щоб дати споживачам можливість перекусити, пропонуючи «правильні, виготовлені належним чином снеки, у правильний час». 

«У нас є потужний стратегічний план, яким ми будемо керуватися у наших діях наступні роки, і який завдяки впровадженню ідеї правильних снеків допоможе нам здобути стійке та прибуткове зростання», - заявив Вінс Грубер. «Для мене велика честь керувати такою відмінною європейською командою, і я з нетерпінням чекаю на створення майбутнього снекінгу в усьому світі». Європейський регіон, на який припадає більше третини доходу ($10 млрд чистого прибутку у 2018 році), здійснює найбільший внесок у розвиток Mondelēz International. Ключові бренди, такі як Milka, Cadbury, Toblerone, Oreo, LU, Halls, займають провідні позиції на ринку Європи.

Кар'єра Вінса Грубера розпочалася в 1989 році в Kraft Foods Austria (тепер - Mondelēz International), де він займав різні посади у сфері маркетингу до 2000 року. Після роботи за межами компанії протягом семи років, він повернувся до Kraft Foods як директор категорії «шоколад» у Німеччині, Австрії та Швейцарії. На цій посаді Грубер перебував до 2010 року, коли він був призначений президентом категорії «шоколад» у європейському регіоні. У 2016 році він став регіональним президентом у Західній Європі. У січні 2019 року Грубер був призначений виконавчим віце-президентом і президентом Mondelēz International у Європі, офіс якої знаходиться у Цюріху.