Зовнішня реклама у 2021 році

Індустріальний комітет зовнішньої реклами доповнив аналітику 2021 року даними за 4-й квартал.
 
За результатами року, що минув, категорія Торгівля є лідером за закупівлею зовнішньої реклами з часткою у 23 % площин і 24 % бюджетів.



Головним рекламним форматом лишаються білборди 3х6 метрів (42 % ринку у площинах), однак їх частка у рекламних бюджетах скорочується на користь цифрових панелей, які показали найбільш стрімке зростання у 2021 р. і наразі налічують 8 % від загальної кількості інвентарю і залучили 21 % бюджетів зовнішньої реклами.
 
Деталізація змін за кварталами доступна у звіті Індустріального комітету зовнішньої реклами у форматі PowerBI за цим посиланням. А також дані щодо розподілу рекламних бюджетів за містами, форматами, рекламодавцями і брендами в динаміці за 4 квартали 2021 р.