Зумери влаштували паті в офісі Havas Village і стали агенцією

21.12.2021 зумерс маркетингове агенство Z2powered by HAVAS запустило музей, щоб висвітити культуру зумерів. Для цього запросили головних маркетологів країни та представників ЗМІ.
 
У форматі сучасного музею, за допомогою атрибутів зумерського лайфстайлу та аудіо-візуального супровіду, можна поринути в культуру покоління Z. 
У музеї представлені роботи молодих творців і створена лампова атмосфера – усе, для того, щоб відчути «вайб»молоді. 
 
У чому унікальність?
Покоління Z – люди, що народилися між 1997 і 2010 роками. Це найбільше покоління у сучасному світі, яке становить 32% населення планети. Погляди зумерів на роботу, стосунки, а головне – покупки та споживання загалом дуже відрізняються від інших поколінь. 
 
«Я думаю, що ніхто не зрозуміє зумера краще ніж інший зумер. Ми відчуваємо вайб нашого покоління, чуємо потреби та досліджуємо споживацьку поведінку. Впевнено можу сказати, що ми знаємо, як конектити бренди із зумерами».
Бойко АнастасіяСЕО Z2Z powered by Havas
 
Z2Z частина Havas, саме тому знаходиться у близькому контакті з усіма агенціями в Havas Village, що дає можливість реалізовувати партнерські проекти та надавати експертну підтримку агенціям у разі необхідності :)
 
Ми вже готували проактивну пропозицію з Havas PR для Cheetos, інфлюенс-кампанію для Logitec з Havas Digital, розбиралися в інстаграмі Sprite з Havas Digital, та розробляли сценарії для відео про сортування сміття по запиту Havas PR.
 
Наша агенція прагне подолати бар’єр між нашим поколінням та брендами, які хочуть здобути підтримку нашої аудиторії!  
 
А ще ми відкриті до співпраці! Давайте створювати разом!
Наш інст: https://www.instagram.com/zoomers_be_like/