#післязараз: UKLON, COMFY, INTERTOP та агенція IAMIDEA запустили кампанію, яка нагадує заради чого кожен з нас залишається вдома під час карантину

Українські компанії UKLON, COMFY, INTERTOP та агенція IAМIDEA виклали у мережу емоційне відео, у якому розповідають про важливість дотримуватись карантину і нагадують, що завдяки взаємній підтримці кожен українець зовсім скоро зможе повернутись до свого звичного ритму життя, у якому на них чекають зустрічі з друзями та колегами, подорожі, фестивалі, шопінг та просто можливість насолоджуватись спілкуванням офлайн. 

“Сьогодні увесь світ вчиться жити у нових умовах: компанії підтримують державу та соціальні проекти, люди намагаються не вмикати паніку та дотримуватись самоізоляції, бізнес адаптується до нових правил. Це стрес для всіх та кожного. Й емоційна підтримка людей не менш важлива, ніж фінансова. Тому, ми з нашими партнерами та друзями вирішили нагадати кожному, що саме від нас самих залежить, коли наша країна повернеться  до “докарантинного життя”  й ми зможемо без побоювань танцювати на фестах та вечірках, завітати до батьків, випити кави у улюбленій кав’ярні чи потеревенити з друзями у барі. Варто тільки ще трішечки потерпіти!”,  - коментує ініціативу маркетинговий директор компанії UKLON Вадим Іщенко.

“Життєві радощі обов`язково повернуться. І ми всі на це дуже чекаємо. Тож ЗАРАЗ нам всім варто витримати цю вимушену паузу. Бо наше ПІСЛЯ насправді дуже залежить від сьогоднішньої відповідальності кожного з нас”, - говорить Head of content & creative COMFY Ярослав Чепурняк.

“Тижні карантину та самоізоляції - нелегке випробування. Так, кожен з нас щодня стикається з низкою обмежень, які, здається, несила переносити, проте ми маємо сфокусуватися на іншому. Все повернеться! Лише треба почекати і дотримуватися правил спільної безпеки. Саме ця ідея закладена в основу емоційного відео, яким ми ділимося разом з нашими партнерами. Складні часи об'єднують однодумців та загартовують. Все буде! Але #післязараз”, - коментує маркетинг директорка INTERTOP Ukraine Валерія Толочина.

Також, ініціатори кампанії #післязараз закликають український бізнес підтримати цю ініціативу й розмістити у себе на сторінках відео з закликом: “ЗАРАЗ ще трішки почекати, а ПІСЛЯ  повернутись до улюблених справ РАЗОМ”.
“Нам дуже хотілось створити щось позитивне та не говорити про одне й те саме. Щоб закликати всіх бути більш відповідальними, ми вирішили нагадати про емоції, яких всі так чекають. Щоб ми скоріш могли обійняти одне одного, потеревенити до сходу, зібратись на нараду та відчути енергію людей поруч. Наскільки скоро це трапиться, залежить лише від нас та нашої поведінки. Було дуже приємно робити цей проект разом з нашими партнерами, які розділяють спільні цінності, настрій та так само піклуються про моральне здоров'я і емоції людей навколо. Це об'єднує і дає змогу робити щось дійсно важливе разом. Це дуже круто! Під час створення ролику ми пережили безліч приємних посмішок та якихось особливих переживань і сподіваємось, що наше повідомлення відчуватимуть та підтримуватимуть інші”, - каже засновник на креативний директор агенції IAMIDEA Ігор Фінашкін.
За участь та підтримку у створенні відео компанії дякують TV LAB production, Kyiv Academy Of Media Arts, Atlas Weekend, Kachorovska Atelier, Maybelline NY Ukraine, L’Oreal Paris Ukraine.