Реклама — то любов. Лекция про любовь, секс и День Святого Валентина в рекламной коммуникации от DIEVO

Кохання продає, а День святого Валентина — один з найбільших трендсеттерів. В XIX сторіччі було прийнято дарувати засушені квіти, в ХХ марципани, а в ХХІ середній чек подарунку виріс й того більше.
 
21 лютого в креативному просторі UNDERHUB Ярослава Гончарук, Creative Group Head в діджітал-агенції DIEVO, розповість, чому свята все ще впливають на нас, та як рекламним фахівцям це використовувати.
 
Про що буде йти мова:
  • чому тему «кохання» все ще використовують у рекламі,
  • як традиційні свята допомагають рекламістам продавати,
  • секс у рекламі: варто чи ні?
  • чи сниться андроїдам електрокохання або яке майбутнє чекає на День святого Валентина.
 
Захід буде цікавим креаторам, копірайтерам та дизайнерам, які хочуть навчитися більш ефективно використовувати психоемоційні аспекти поведінки людей та вплив несвідомого, та всім, хто хоче дізнатися, чому люди «ведуться» на комерційні свята.
 
Для читачів MAMI діє знижка 15%. Скористайтеся промокодом mami.friends при реєстрації.