Projector.Humanitarium запускає ексклюзивний курс — «Історія реклами»

У Projector.Humanitarium розпочався набір на онлайн-курс «Історія реклами». Старт — 30 січня. Новим курсом Humanitarium намагається зробити українських рекламників трохи складнішими.

Аналогів курсу «Історія реклами» в Україні немає. У Humanitarium вирішили створити такий, аби дати українським креаторам базу необхідних знань, допомогти їм розвинути критичне мислення і тим самим піднести сферу реклами в країні на вищий рівень.

«За останні роки українські креативники зробили величезний стрибок вперед. Вони справді класно опанували методики та інструменти, звикли до світових нагород. Руками ми вже вміємо робити все, що треба. Тепер наша зона розвитку — навчитися розвиватись вглиб. Нові курси Humanitarium дають те, чого не вистачало, — розуміння контексту та логіки розвитку індустрії. Це ніколи не застаріє і буде надихати ще дуже довго. Щасливий, що такі програми з’являються в Україні. Цих курсів колись не вистачало особисто мені. Тепер і ця прогалина закрита», — керівник і співзасновник Projector Олександр Трегуб.

Куратором курсу «Історія реклами» став Сергій Малик, cпівзасновник і креативний директор ANGRY agency. Створює ідеї 14 років. Перші 8 — як журналіст і піарник, наступні 6 — як копірайтер і креативний директор. За цей час його роботи виграли 3 шортлисти Cannes Lions, золото ADC*Europe, срібло Epica Awards, срібло Golden Drum та, вперше в Україні, срібло Eurobest Young Creatives Competition.

«Цей курс — унікальний для України. Так, історія реклами висвітлювалась у світі, але в нас такого ще не було. Ми зробили дослідження — і не знайшли нічого аналогічного, таким чином впорядкованого та якісного. Тому до вибору куратора поставилися дуже серйозно. Рада, що ним став Сергій. Він, на мою думку, взірцевий український фахівець», — продюсерка освітніх програм Humanitarium Аліса Бучнєва.

«Історія реклами» — це спроба структурувати та проаналізувати сотні легендарних кампаній. Головна задача курсу полягає в тому, аби подивитися на світовий досвід згори, розібрати легендарні кейси на кісточки й взяти для себе найважливіше.

«Уявіть собі, скільки щорічно виходить реклами. Її рахують навіть не тисячами. На сьогодні фестивалі креативності — єдиний спосіб, за допомогою якого вся ця реклама структурується. Тому я хочу зробити іншу структуру, в якій зберу найголовніше і подивлюся на це під новим кутом. Вірю, що для будь-якого навчання важлива саме структурована подача інформації. Рекламу ж майже не документують. У цьому головна проблема її історії. Втім, головне тут — зрозуміти, яку рекламу робили раніше і чому перестали, як реклама розвивалася, що на неї впливало і на що впливала вона. На курсі я насамперед говоритиму про кампанії, які змінили уявлення про те, чим є реклама, адже вона має значно більший потенціал, аніж просто продавати продукт», — Сергій Малик, куратор курсу «Історія реклами».

Курс розрахований як на тих, хто тільки прийшов у світ реклами, так і на тих, хто вже трохи від нього втомився. У Humanitarium сподіваються, що програма допоможе розвинути у працівників української реклами свідоме ставлення до своєї роботи і розвине професійну етику в цій сфері.

Реєстрація на курс «Історія реклами»: https://bit.ly/3oN0qJL