Шляхом всеукраїнського опитування були визначені переможці спеціальної номінації “Gradus від народу” на конкурсах Ukrainian Creative Stories

Всеукраїнська Рекламна Коаліція та дослідницька компанія Gradus Research вперше в історії креативних конкурсів вирішили дізнатися, як відрізняється думка професіоналів світової рекламної індустрії та пересічних громадян, для яких саме ролики і створюються.
 
Рекламні ролики для народного голосування були відібрані серед поданих на конкурси Ukrainian Creative Stories проєктів, реалізованих в Україні та українськими агенціями.
 
Визначення найбільш креативних рекламних роликів відбувалося шляхом маркетингового дослідження. Опитування проводилось дослідницькою компанією Gradus Research серед учасників єдиної смартфон-панелі в Україні у спеціальному додатку gradus.app. З огляду на те, що смартфон вже давно став продовженням нашої руки, опитування відбувається в експрес терміни – 1400 респондентів у віці 18-60 років, які проживають в містах 50тис+ відповіли на питання анкети протягом однієї доби 21 травня
 
Ролики, які взяли участь в оцінюванні споживачами:
Bayadera Group, Коньяк Коблево



АВК, Королівський шарм



Parimatch



Київський вітамінний завод, Аскорбінка



Vodafone, тариф Joice



Нові продукти. Non Stop. Energy Drink



Люстдорф. На здоров’я безлактозне



PepsiCo. Садочок



Rabota.ua. Потрібні люди в потрібному місці



KIVI TV


 
Роботи, які перемогли в номінації «Gradus від народу» кардинально відрізняються від переможців, яких обрало професійне журі фестивалю, оцінюючи креатив, інноваційність, майстерність тощо. Прості ж українці, обираючи найкращі рекламні ролики, висловлювали свою народну любов