Ukrainian Creative Stories 2022: переможці 23-го КМФР та презентація рекламного ринку України під час війни

За результатами Ukrainian Creative Stories UCS 2022 анонсуються переможці 23-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. Також підготовлені матеріали для представлення світові креативного потенціалу професіоналів рекламної галузі України – ними стали дві відео збірки: “Рекламна індустрія на війні/Advertising Industry At The War” та “Збірна презентація українських агентств/United Showreel of Ukrainian agencies”.
 
Проєкт UCS 2022 включав в себе кілька складових, тож й результат також має декілька частин. Перш за все, у складних умовах повномасштабної російської агресії було проведено Київський Міжнародний Фестиваль Реклами у скороченому форматі, що включав блок комунікацій соціальної відповідальності Positive Change. Цього року до конкурсної програми додано спеціальні категорії Positive Change – #StandWithUkraine, створені для робіт та кампаній, що демонструють сьогоденну ситуацію війни, злочинів проти людства та загалом підтримку України у всьому світі.
Міжнародні судді оцінили креативи як українських, так й іноземних учасників. Роботи учасників оцінювало 3 команди журі (29 членів журі з 13 країн світу), які розглянули 822 роботи з 31 країни світу.
Гран-Прі фестивалю почесно отримує литовський проект The most important call агентства Not Perfect Vilnius. Також золоті нагороди отримали агенції з Грузії, Італії, Німеччини, Норвегії, Польщі, Португалії, України та Франції.
 
З переможцями конкурсу можна ознайомитись за посиланням.
 
Власне саме Stories у UCS 2022 складаються з двох частин.
Перша частина представлена відео “Рекламна індустрія на війні/Advertising Industry At The War”, яке має продемонструвати, чим займаються агенції сьогодні та як допомагають у інформаційній війні, що є важливою частиною боротьби нашої країни проти агресора. Цей ролик вже був показаний на болгарському фестивалі FARA та буде також презентуватися на інших міжнародних рекламних заходах разом з іншими результатами UCS.
 
Друга частина – це ролик “Збірна презентація українських агентств/United Showreel of Ukrainian agencies”, що презентує українські агентства, які можуть гідно представляти рекламну індустрію країни та стати надійними та професійними партнерами для рекламодавців зі всього світу. До шоурілу увійшли 36 агентств – членів ВРК, що надіслали свої відео-візитівки.
 
Нагадаємо, що проєкт UCS 2022 організовано Всеукраїнською рекламною коаліцією ВРКта Асоціацією маркетингових комунікацій Польщі SAR, за сприянням партнера позитивних змін Нової Пошти.

Також в рамках спільних зусиль ВРК та SAR щодо підтримки рекламної індустрії України було створено платформуadaid.euз пошуку роботи для українських рекламістів в країнах ЄС.