Рейтинг креативності агентств маркетингових сервісів: підсумки МАМІ 2019/2020

МАМІ представляє Rating Creativity&Craft marketing agencies фестивального сезону 2019-2020.

Зараз, в умовах жорсткої конкуренції, креативність – це те, що відкриває двері до нових клієнтів і проектів. А саме участь у креативних фестивалях і конкурсах та позиція в рейтингу креативності дають можливість агенціям розказати про свої успішні проекти та професійні досягнення.

Rating Creativity&Craft marketing agencies складається згідно методики, яка раніше запроваджена МАМІ спільно з ВРК, і враховує бали, які агентства здобули на рекламних фестивалях і конкурсах в 2019 та 2020 роках. Наразі ВРК використовує інші правила для рейтингу креативності. В методиці МАМІ оновлення будуть вже у новому фестивальному сезоні. В рейтингу представлені тільки агенції, які є учасниками МАМІ.
 
Рейтинг креативності та майстерності агентств маркетингових сервісів фестивального сезону 2019/2020  (Creativity& CraftRating)
Agency Ad Black Sea Ukrainian Design The Very Best Of ADC*UA WOW DONE AWARDS KIAF Points
1 MEX a member of Havas     6 32 50 88
2 Adsapience       34   34
3 TWIGA Ukraine (TWIGA GO!)       22 4 26
4 Digital Chain 2     4 6 12
5 Profi ads       6   6
6 ALL Motion Group       2   2
 
Лідера творчих перегонів - агентство MEX a member of Havas відзначено нагородою від МАМІ. Це «магічна піраміда» - авторська робота Лізи Портнової, що символізує баланс, обґрунтованість та вершину креативної майстерності.

Пропонуємо ознайомитися з успішними кейсами, які принесли учасникам рейтингу перемогу на фестивалях та конкурсах:

MEX a member of Havas, кейс «TryBlueSky» для Авіаційно-космічного центру КПДЮ


 
Adsapience, кейси

«Brand with purpose» для Mastercard 



«Lenovo Ageless Shooters» для Lenovo 



 
TWIGA Ukraine (TWIGA GO!) кейси:

«#PlayWithHeart (#грайдушею)» для Bella Trade



«lays how we won 50% of the cheaps market» для PepsiCo Ukraine



Digital Chain, кейси:

 «Fired up to win!» для Parimatch



«Digital Chain Identity» для Digital Chain



«Daring to be epic» для Parimatch 



Profi ads, кейс «Презентація Mitsubishi NEW ASX» для Mitsubishi Motors Company Ukraine



ALL Motion, кейс «Martini Food Love» для Bacardi-Martini Ukraine



 
До зустрічі у новому фестивальному сезоні!
 
***
Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ)www.mami.org.ua— офіційна галузева організація ринку маркетингових сервісів, об’єднує біля50 агентств. Створена 19 травня 2006 року.
Мета Асоціації — сприяти високому розвитку рекламного бізнесу, стимулювати конкуренцію і поліпшити професійний рівень компаній, які використовують маркетингові послуги.
МАМІ здійснює ряд проектів: публікує прогнози розвитку ринку, проводить дослідження, складає рейтинги агентств маркетингових сервісів по креативності та доходам, організовує освітні заходи для початківців і досвідчених фахівців галузі та багато іншого.