21 травня у Києві відбулась виставка міжнародного рівня – Kids on the moon

Так-так, саме в Міжнародний день космонавтики стартували неймовірні екскурсії для дітлахів, котрі люблять пізнавати світ не тільки завдяки Інтернету, але й готові особисто ставати першовідкривачами.

Легендарна виставка пройшла за ініціативи ТРЦ Gulliver і базувалась в центральному атріумі. Чому легендарна? Всі експозиції створені разом з Європейською космічною агенцією та вже встигли відвідати понад 40 країн світу. В Україні таке вперше. Реалізацією проекту займалася агенція TMSCo, яка вже третій рік поспіль співпрацює з ТРЦ Gulliver.

Виставка була відкрита абсолютно для всіх, до того ж безкоштовна. Модель сонячної системи, детальна інформація про планети та модель Міжнародної Космічної станції. Окремою родзинкою стала точна копія скафандру, в якому можна сфотографуватись і відчути себе частиною відомої програми «Аполлон 11».

Та саме цікаве чекало дітей віком від 5-12 років. Для них проходили тематичні експедиції, з максимальним зануренням в атмосферу космічної подорожі. Пройшовши попередню реєстрацію, дітей зустрічали досвідчені екскурсоводи, які проводили попередній інструктаж перед польотом на поверхню супутника Землі. Діти отримали персональний скафандр та шоломи й стали членами екіпажу космічного шатла.

Як показала практика, такі промоушн-активності чудово генерують відвідування сімейної аудиторії і підвищують їх лояльність. Сподіваємось в Україні ще не раз з’являться такого роду проекти, котрі завдяки інноваційному підходу дозволяють зацікавити і головне утримати увагу дітей на глобальних питаннях.