Агросем відкриває українським аграріям поле для росту

Fedoriv Agency створила рекламу для аграрної компанії Агросем.

Кампанія є частиною комплексного проєкту, що включав редизайн, роботу над customer experience, розробку нового позиціювання та стратегії комунікації. Оновлення бренду велося буквально на всіх полях.

Комплексні рішення для кожного конкретного поля й бажання вести українських аграріїв до ліпших результатів позначилися на позиціюванні Агросему як персонального агротренера. Стратегічні настанови харизматичного коуча в роздягальні перед агроекшеном показані в ролику кампанії.

Головний актор так вжився в роль тренера, що мотивував усю команду протягом цілої зміни. До знімання вдалося залучити велику зірку — єдиний в Україні й один з перших в Європі комбайн John Deere x9. Його та іншу техніку Агросем спеціально доправляв на знімальне поле на тралах. Не дуже пощастило з погодою, і дрон довелося запускати в короткі проміжки між зливами. Але загалом під час знімання постраждали лише п’ять футболок, які порвали заради кадру.



Agrosem
Марія Солодовнікова, керівник департаменту маркетингу
Богдан Зеленський, заступний директора з продажів та маркетингу
Олексій Кулик, СЕО

Fedoriv
Рома Поліщук, артдиректор
Даня Ткаченко, копірайтер
Тоня Нікішина, копірайтерка
Андрій Ушаков, креативний лідер
Таня Авраменко, дизайнерка
Віталік Парфільєв, шеф-дизайнер
Андрій Горлов, CGI & Animation
Женя Онищенко, дизайнерка
Валерія Тимотієвич, стратегиня
Юрій Шмиг, стратег
Тамріко Кебурія, бренд-лідерка
Аліна Мельниченко, проєктна менеджерка

ESSEProductionhouse
Стас Капралов, режисер
Кирил Сан, оператор
Паша Шпорт, продюсер
Віталій Молчанов, продюсер пост-продакшену
Макс Гребенюк, режисер монтажу
Саша Чорний, композитор
Марина Ткаченко, кольорокорекція

Anastasya Pishcheyko
New Business Director