Бриф “Битви креаторів” вже надіслано учасникам конкурсу

Український культурний фонд та Представництво Cannes Lions в Україні (ГО «Каннські Леви в Україні») оголошують старт першого відбірного етапу «Битви креаторів» ‒ найпрозорішого креативного тендеру країни. Даний проект «Битва Креаторів» виконується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
 
Конкурс отримав чималий резонанс серед учасників. Точну кількість зареєстрованих учасників організатори зможуть анонсувати лише тоді, коли отримають описи креативних стратегій для етапу онлайн-голосування. До 24 травня ще є час зареєструватися на конкурс та подати описи креативних стратегій для онлайн-голосування (вимоги до подачі матеріалів будуть надіслані зареєстрованим учасникам на електронну пошту).
 
Бриф “Битви креаторів” надіслано всім, хто залишив попередню заявку на участь на сайті http://creativity.in.ua/cc/. Учасники, які отримали бриф, вже можуть починати розробку своїх креативних стратегій, які спонукатимуть суспільство до справжніх змін в культурі та громадянській свідомості, а також дадуть змогу достойно змагатися за гонорар переможця у розмірі 130 000 грн.
 
У випадку, якщо Ви проходили реєстрацію та не отримали бриф, будь ласка, зв’яжіться з організаторами на battles@reklamaster.com
 
Нагадаємо, що завданням брифу є розробка креативної стратегії для рекламної кампанії, початок якої заплановано на літо 2019 року. Мета ‒ промоція української культури та культурного дозвілля.
 
Креативні стратегії повинні відповідати концепції єдиної платформи креативної колаборації, яку було розроблено спільно Українським культурним фондом та Представництвом Cannes Lions в Україні. Із концепцією можна ознайомитисяза посиланням.
 
20 травня об 11:30 на офіційній FB-сторінці конкурсу  відбудеться дебрифінг за участю організаторів “Битви креаторів” (Юлія Федів, виконавча директорка УКФ; Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions; Катерина Чернолуцька, спеціалістка з розвитку медіа-програм USBI від USAID).  
 
Зареєстровані учасники можуть поставити свої питання щодо брифу чи концепції  єдиної платформи креативної колаборації. А креатори, які ще вагаються, можуть надихнутися  виступами спікерів та отримати свій заряд мотивації для участі у конкурсі.
 
Участь у конкурсі безкоштовна. Всі деталі “Битви креаторів” - на офіційній сторінці http://creativity.in.ua/cc/
 
Таймінг проекту:
06.05 - 24.05 – строк попередньої реєстрації та подачі ідей для онлайн-голосування
20.05 –  дебрифінг учасників
26.05 - 03.06 –  онлайн-голосування для обрання фіналістів конкурсу
06 - 14.06 –  підготовка презентацій фіналістами
14.06 – офлайн презентація стратегій, вибір переможця панелями суддів та аудиторією.
 
У разі виникнення додаткових питань звертайтеся до робочої групи “Битви креаторів” на  battles@reklamaster.com або  +380 44 221 6131 (опція 3)
 
Інформаційна довідка:
 
«Битву креаторів» організовують Український культурний фонд у партнерстві з Представництвом Cannes Lions в Україні за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).
 
Український культурний фонд (УКФ) — державна установа, створена у 2017 році, на підставі відповідного Закону України, з метою сприяння розвитку національної культури та мистецтва в державі, забезпечення сприятливих умов для розвитку інтелектуального та духовного потенціалу особистості й суспільства, широкого доступу громадян до національного культурного надбання, підтримки культурного розмаїття та інтеграції української культури у світовий культурний простір. Діяльність фонду, згідно з чинним законодавства, спрямовується та координується Міністерством культури України.
 
Представництво Cannes Lions в Україні з 2006 року працює над популяризацією новітніх досягнень і найбільш значущих робіт в області креативних індустрій, а також допомагає українським компаніям достойно представлятися на міжнародній сцені в рамках фестивалю креативності Cannes Lions.
Детальніше із діяльністю Предствавництва можна ознайомитися на сайті creativity.in.ua.
 
Cannes Lions – головна подія і найбільш престижна нагорода сегменту креативних індустрій. Саме на цьому міжнародному фестивалі відзначаються проривні, нестандартні ідеї, підходи і технології, які задають тенденції в розвитку  культури, бізнесу і суспільства. Нагорода фестивалю – «Оскар» в світі креативних індустрій. Фестиваль проходить з 1954 року і протягом 66 років саме тут збираються успішні бренди і найбільш креативні люди, щоб познайомитися, поділитися знаннями і продемонструвати силу і ефективність креативного підходу у всіх сферах діяльності.
 
Агентство США з міжнародного розвитку (англ. United States Agency for International Development, USAID). На підтримку зовнішньої політики США, Агентство США з міжнародного розвитку виконує провідну роль у здійсненні заходів з міжнародного розвитку та допомоги у надзвичайних ситуаціях на основі партнерських стосунків і надання ресурсів, які рятують людські життя, знижують рівень бідності та зміцнюють механізми демократичного врядування, допомагаючи народам світу долати гуманітарні кризи та ставати на шлях самостійного розвитку.