Чим дивувала Ніч рекламожерів

28 жовтня у MULTIPLEXLavinaMallвідбулася довгоочікувана Ніч рекламожерів, де глядачі мали унікальну можливість ласувати кращими делікатесами креативу всю ніч, відпочити від повсякденності, зарядитись емоціями та надихнутись.

Справжні поціновувачі рекламних шедеврів готові не спати всю ніч заради неперевершеного семигодинного марафону з колекції Жана Марі Бурсіко - Ночі рекламожерів.  

28 жовтня у MultiplexLavinaMall, були показані 300 роликів-шедеврів рекламного мистецтва протягом 7 годин. Перерви між сеансом супроводжувались сюрпризами, розіграшами, смаколиками, подарунками, фото та фан-зонами, а також приємним спілкуванням та неперевершеною атмосферою. Прихильники реклами мали змогу переглянути кращі ролики цьогорічної, 37 програми, «Універсальне кохання», де любов йде пліч-о-пліч із гумором.
Шоу «Ніч рекламожерів» має унікальний формат і несе в собі початок культового світського заходу, на який чекають цілий рік. Вона двічі відзначена в Книзі рекордів Гіннеса як найбільша в світі колекція рекламних роликів та як найтриваліше пов’язане з рекламою шоу на Землі. Жан Марі Бурсіко не збирається зменшувати оберти перебігу реклами в своїх шоу, адже з кожним роком до його колекції додається від 10.000 до 20.000 нових роликів.

Пропонуємо переглянути фото та відеозвіти з Ночі рекламожерів від наших партнерів: 16on9 та Pandora. Знаходьте свої радісні обличчя та діліться емоціями.

Чекаємо всіх наступного року!