Digital Outdoor — медіа для соціально важливих повідомлень

«РТМ-Україна» виграла тендер Центру захисту інформаційного простору України з поширення інформації на цифрових носіях зовнішньої реклами.

На 90 цифрових рекламоносіях різних форматів у 24 містах країни ТОВ «РТМ-Україна» провадить трансляцію соціальних кампаній Центру захисту інформаційного простору України (ЦЗІПУ). Договір між ЦЗІПУ і ТОВ «РТМ-Україна» підписано за результатами відкритих торгів у системі публічних закупівель ProZorro.

Відповідно до умов Договору, на цифрових носіях зовнішньої реклами розповсюджуються сюжети кампаній для Збройних сил України «Я — Армія!» і «Завжди на захисті», кампанії «Ми —українці», кампанії на підтримку медичної реформи в Україні і малої приватизації у системі Prozorro.Продажі; низка сюжетів соціальної реклами Міністерства інформаційної політики «Дякую. Обніми. Люби», спрямованих на зміцнення національної єдності. Демонстрація такої кількості сюжетів протягом одного періоду за умови досягнення ефективних медіапоказників кампанії можлива лише на цифрових носіях завдяки їх гнучким плей-листам й оперативному медіаплануванню.
 
Таким чином, цифрова зовнішня реклама робить свій внесок у розповсюдження соціально важливих повідомлень. ТОВ «РТМ-Україна», будучи соціально відповідальною компанією і лідером ринку Digital Out-of-Home медіа, вже підтримала кілька суспільно важливих ініціатив (Завдяки тобі!, Відчуй) і на цьому не зупиниться.