Друга хвиля проєкту "Нам цим дихати" – боротьба з паліями продовжується

Команда всеукраїнського соціального проєкту «Нам цим дихати» оголосила про продовження просвітницької кампанії. Проєкт покликаний популяризувати серед українців екологічну практику компостування замість шкідливої традиції палити листя та траву.



Юлія Карпушина, СЕО Amplifi Ukraine, співініціаторка проєкту: «Питання гаряче і болить країні, адже 81,8% українців називають спалення сухостою суспільно важливою проблемою.* І хоча результати весняної кампанії проєкту вражають як зростанням рівня знання про альтернативні методи, так і зміною поведінки екс-паліїв, ми не зупиняємося. Українці – міцний горішок, і тектонічний зсув шкідливих звичок, які утворювалися десятками років, потребує тривалої та наполегливої комунікації. Натхненні тим фактом, що 42% «паліїв» перестали палити траву та бур’ян завдяки впливу побаченої реклами, ми продовжуємо боротьбу за чисте повітря. Мене особисто тішить, що цей проєкт об’єднує індустрію в своєрідний соціальний рух. Наші партнери з телебачення, діджиталу, радіо дають ринку сигнал: бути соціально-відповідальним бізнесом – це круто і надважливо!»
Про результати першого флайту цієї весни команда розповідала раніше.

Осіння хвиля кампанії транслюється на ресурсах ТБ-холдингів: Медіа Група Україна, Медіа Група Інтер, Starlight Media; радіо-холдингів ТАВР та UMH; діджитальних компаній: Megogo, Gismeteo, AdPartner, Admixer, UMH Digital, Starlight Digital, 1+1 Digital, MGID.

Анна Жуковська, СЕО Isobar Ukraine, співініціаторка проєкту: «У вересні ми отримали відзнаку від Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за ефективну комунікацію «Нам цим дихати». Нам дуже важливе таке визнання. Та це ще не фінішна пряма проєкту – в наших силах зробити країну краще! Саме тому продовжуємо і закликаємо бізнеси ставати соціально відповідальними та долучатися до змін разом з нами.»
 
*За даними двох досліджень в рамках проєкту «Нам цим дихати», проведених аналітичною компанією Gradus на замовлення Amplifi Ukraine та Isobar Ukraine шляхом опитування серед понад 1200 учасників онлайн-панелі Gradus у віці 14-65 років, які мешкають у селах та містах.