Як бізнесу знайти партнерів через ЗМІ? Онлайн-сервіс Deadline допомагає журналістам

В середині грудня 2017 в Україні почав роботу IT-проект, який мотивований допомогти в роботі ЗМІ і стати драйвером ринку PR і персонального брендингу в країні. Творці проекту Deadline.com.ua впевнені, що сучасні державні та приватні ЗМІ, більша частина яких вже пішла в онлайн, зможуть бути корисними та допомагати українському бізнесу швидше зростати, завдяки зрозумілій співпраці.

Сьогодні українські комунальні ЗМІ знаходяться на стадії реформування.  Наразі 241 видання з 752 комунальних ЗМІ завершило реформування. Відхилення прийняття законопроекту 8441 фактично ставить крапку на успішному переході від комунальної до приватної форми власності місцевих й регіональних видань. Також за словами члену громадських рад при Комітеті ВРУ з питань свободи слова та інформаційної політики і Держкомтелерадіо Світлани Остапи ефективність ЗМІ, що вже завершили реформування, також залишається під питанням, адже редакції поки що не в змозі конкурувати з більш досвідченими виданнями, який тривалий час мали саме приватну форму власності та вийшли на самоокупність.

Проте наразі влада України готова створювати умови для розвитку IT-стартапів та інвестувати в нові проекти. Тому кожне регіональне або місцеве ЗМІ, має додаткову мотивацію створювати власні інтернет-сайти, щоб забезпечити роботу редакції. Про це й кажеПрем’єр-міністр України Володимир Гройсман.

Проект Deadline.com.uaзацікавлений в подальшому розвитку місцевої, регіональної та національної преси України, як головної цільової аудиторії ресурсу. Тому сьогодні пропонується об’єднати зусилля та забезпечити  умови для роботи та розвитку українських ЗМІ.

Для журналістів та редакцій вже зараз:
Доступна база потенційних рекламодавців, інвесторів, тощо;
Безкоштовне навчання, вільний доступ до навчальних матеріалів;
Безкоштовні консультації щодо ефективного використання платформи та менторінг;
Білети, цікаві заходи та цінні подарунки від клієнтів платформи для журналістів;
Загальна співпраця з проектом за договорною умовою.
 
Тобто ЗМІ, які зацікавлені в ефективній роботі під час або після реформування мають змогу приєднатися до платформи Deadline.com.ua, заповнивши форму реєстрації. Завдяки співпраці журналісти редакцій мають змогу підвищити продажі рекламних місць та покращити стан власних команд. Deadline допомагає
 
За оцінкою «Української Асоціації PR» (UAPR) ринок PR-послуг в Україні зріс на 10% і до кінця 2018 року складатиме 358 млн грн.

Раніше MAMI писали про те, що Deadline та LOOQME відкрили аналітичні можливості для користувачів платформи щодо медіа-моніторингу.

Проект від імені ГО «ВАДНД», рекомендує з боку держави Президент, доктор наук з державного управління, професор, Заслужений юрист України Романенко Євген Олександрович, та Незалежна медіа-профспілка в особі голови, відомого режисера та журналіста Ігоря Чайки.