«Монделіс Україна» та команда Spark Foundry і Performics реалізували проект Dirol Blogger Academy

Spark Foundry Ukraine і Performics Ukraine разом з брендом Dirol створили та запустили  проект, який допомагає розпочати блогерську кар’єру в Україні.
 
Сьогодні кожен може запустити власний блог – як на одній із соціальних платформ (Instagram, Facebook, YouTube, Pinterestтощо), так і створивши власний сайт. Можна вчитися блогерському ремеслу на власних помилках, а можна звернутися до професіоналів та отримати ефективні тіпси. Саме для того, щоб допомогти усім охочим спробувати свої сили у відеоблогінгу, інтеграційна команда агенцій SparkFoundryUkraineта PerformicsUkraine, що входять до складу PublicisGroupeUkraine, та команда  «Монделіс Україна» розробили та запустили проект Dirol Blogger Academy.
 
«Dirol Blogger Academy– унікальний кейс для українського інтернет-простору, який став актуальною відповіддю на потреби аудиторії та яскравою ретрансляцією ключового гасла бренду: «Dirol. Надихає смаком», - прокоментував проект ChiefDigitalOfficerPublicisGroupeМаксим Хоменко.
 
У рамках всеукраїнської акції була створена серія відеоуроків, у яких відомі ютуб-блогери країни JackBelozerovта NataLime  (з аудиторією понад  2 млн і 1,5 млн підписників відповідно) знайомили глядачів з основними аспектами і лайфхаками, необхідними для запуску власного блогу. Усі відео зібрані в розділі «Бібліотека блогера»та доступні кожному користувачу інтернету навіть зараз, після завершення проекту.
 
Учасники DirolBloggerAcademyнавчались у гуру відеоблогінгу і змагалися за головне заохочення проекту (1 000 000 показів відео переможця на YouTube), виконуючи цікаві завдання. Для ефективної комунікації в режимі real-timeспеціалісти агенції розробили промо-сайтта чат-бот у Telegram. Учасники, що пройшли вступний іспит до DirolBloggerAcademy, виконували завдання зі створення відео, публікували свої роботи на YouTubeз хештегом #DirolBloggerта отримували оцінки від менторів.
 
SparkFoundryUkraineвзяв на себе медійну підтримку проекту, розробивши ефективну стратегію поширення знання про DirolBloggerAcademyв інтернеті. Завдяки геотаргетованим рекламним меседжам, популярним форматам та постійній роботі над підвищенням перформанс-показників у  співпраці з командами «Монделіс Україна» та PerformicsUkraine, проект здобув позитивний відгук серед цільової аудиторії:
 
  • Понад 20 000 реєстрацій у результаті тізерної кампанії
  • Понад 900 відеоробіт, а це 4 500 хвилин UGCконтенту, створеного для проекту
  • Майже 125 000 переглядів 8 освітніх відео «Бібліотеки блогера»
 
Проект був націлений на молодь віком до 25 років. Як показало опитування, проведене SparkFoundryUkraineта PerformicsUkraineпісля завершення проекту, аудиторії цікаво не тільки брати участь, але й активно спостерігати за проектом. У результаті, понад 70% з тих, хто брав участь, і тих, хто спостерігав за DirolBloggerAcademy, змінили своє ставлення до бренду Dirolна краще. Зокрема, понад 60% опитаних у кожній групі погодилися, що після проекту вони почали сприймати Dirolяк бренд, який допомагає самовиразитися. А близько половини – почали купувати продукцію або роблять це частіше.
 
«Щодня працюючи з молодою аудиторією, ми розуміємо, що адаптуватись до її природної трансформації, сплітуючи медіабюджети між ТV/Digital на користь останнього, вже недостатньо. Щоб бути успішними, необхідно розширювати власні межі. Для покоління Z особливо важливою потребою є комунікація з оточуючими їх людьми і не важливо, реальне чи цифрове це оточення. Саме «самовираження» і лягло в основу нового позиціонування бренду Dirol®, а даний проект якнайкраще зміг донести нове позиціонування до споживачів та «закріпитись» на цій території. Відгук споживачів на проект перевершив наші сподівання і нам вдалося запропонувати активність, що відповіла їхнім потребам та стала органічною частиною їхнього повсякденного життя. Більш того, по завершенню проекту у споживачів буде можливість і надалі використовувати усі створені Dirol лайфаки та прокачувати свої навички блогерингу!», -прокоментувала менеджер категорії Жувальної гумки та льодяників «Монделіс Україна» Марина Попова.
 
«Важливим завданням проекту було досягнути високої ефективності медіаінвестицій. Саме тому ми обрали формат активності, який апелює до актуальних потреб молоді та дозволяє отримати високе залучення аудиторії. Ще на етапі його розробки ми ставили агентствам задачу створити такий формат проекту, який дозволить отримати велику кількість UGC-контекту та збільшити охоплення за рахунок органічних контактів. Так, ми використовували і платне просування, але ключовим фактором успіху стала саме висока залученість аудиторії, яка дозволила бренду отримати додатково більше мільйона безкоштовних контактів та збільшити ROI проекту на 7%. Dirol Blogger Academy чудово продемонстрував, як нестандартна комунікація на території щирих інтересів ЦА може дати бренду нестандартно великий ефект», - підсумувала менеджер з медіа, Україна, Молодова та Білорусь, Альбіна Бутраменкова.