Новорічний кейс Jacobs: як за допомогою мрій та 150 кг кави подарувати святковий настрій усій країні

Новорічна атмосфера та казковий настрій зимових свят майже опинилися під загрозою через події 2020 року. Бренду Jacobs, який міцно асоціюється у споживачів з гарячими напоями у святковий період, в останній момент довелося відмовитись від офлайн-активностей та перенести їх в онлайн. У результаті новорічна кампанія Jacobs перевершила всі сподівання — показники охоплення досягли 40 млн контактів! “Витівка вдалась” і новорічний настрій було врятовано 

Мрії, що перетворюються на каву
Наприкінці важкого 2020 року у всіх нас назбиралося чимало нездійснених планів. Звичайно, це вплинуло на самопочуття та настрій. Але зимові свята — це період сподівань на краще! Це час, коли мрії мають збуватися. Тож наша команда Havas Engage запропонувала Jacobs запустити новорічну кампанію, яка підтримала святковий настрій своїх споживачів. Ідея втілилась через спеціальний лендінг, де учасник міг поділитися своєю мрією. А кожне загадане бажання конвертувалось у святкову каву для тих, кому вона була особливо потрібна.

У результаті за період кампанії ми зібрали 29 324 мрії! Чверть учасників зазначили, що прагнуть багато подорожувати. Приблизно стільки ж, 24%, відповіли, що мріють про кар’єрне зростання та саморозвиток. Трійку найпопулярніших мрій закривають матеріальні блага — їх вказали 20% учасників. Приємно здивувало й те, що 14% мріяли про домашнього улюбленця. Про вічні ж бажання — здоров’я і кохання — згадали 10% і 7% відповідно.
Після завершення кампанії усі мрії перетворились у 150 кг кави, яку передали благодійним фондам «Starenki» та Фундації «Дім Рональда МакДональда»


Лідери думок
До нашої кампанії ми залучили відомих блогерів. Це допомогло розказати про нашу з Jacobs акцію та поповнити стрічкиконсьюмерів святковим контентом. Дмитро Монатік, Нікіта Добринін, Даша Квіткова, Анатолій Анатоліч, Анна Трінчер та інші отримали від нас особливий кавовий Gift box. У ньому ми зібрали все для теплого настрою і приготування кави в домашніх умовах. У своїх світлинах і відеороликах блогери розповідали про новорічну ініціативу Jacobs та закликали приєднатись до доброї справи. У підсумку, протягом усієї промо-кампанії лідери думок створили 17 публікацій, а показники охоплення в постах та сторіз Instagram склали 1,5 млн контактів.

Доповнена реальність та розіграш призів
Аби максимально залучити споживачів та збільшити час контакту з брендом наша команда інтегрувала елементи доповненої реальності. Так, після реєстрації своєї мрії на лендінгу відвідувачі могли просканувати QR-код. Тоді у їх смартфонах з’являлась зелена чашка Jacobs і небесні ліхтарики. Їх вогні злітали високо в небо і якнайкраще символізували загадані мрії та бажання 

 
Крім цього, ще 2 874 учасники взяли участь у розіграші 400 кавових призів! Щоб долучитись до акції, потрібно було опублікувати святкову гіфку з хештегом #ДілюсьМагієюJacobsу соціальних мережах, тегнути сторінку Jacobs та залучити друзів.

Висновки та інсайти
Результати кампанії показали, що навіть у новій реальності споживачі позитивно реагують на онлайн-проекти й AR-технології. А коли кампанія ще й приносить реальну користь, у бренду є всі шанси завоювати довіру споживачів і звання “lovemark”!