Платформа #Життєстійкі від One Philosophy — переможець цьогорічного SABRE EMEA!

27 травня у Лондоні під час PRovokeEMEA Summit відбулася церемонія нагородження SABRE Awards EMEA, найбільшої та найпрестижнішої у світі премії у галузі комунікацій, що відзначає визначні досягнення у сферах брендингу, репутації та залучення. До числа фіналістів увійшли вісім кейсів агенцій групи One Philosophy, а платформа #Життєстійкі отримала золото.
 
Платформа #Життєстійкі об’єднує понад 100 лідерів із 30 індустрій і базується на щорічних дослідженнях життєстійкості українських організацій, методології оцінки організаційної життєстійкості Resilience Radar (RR) та інструментах розвитку життєстійкості, розроблених консультантами One Philosophy. Заходи, проведені в рамках платформи, відвідали близько трьох тисяч людей, а дослідження RR охопили в 2021 понад 10 000 професіоналів.
 
Цьогоріч журі з провідних експертів розглянули дві тисячі заявок від комунікаційних агенцій з різних куточків світу. При цьому, серед категорій SABRE вперше не було «Russia/CIS», куди раніше потрапляли кейси агенцій з України. Цю категорію прибрали на прохання Наталії Попович, засновниці групи компаній One Philosophy. Натомість ввели нову категорію — «Ukraine».
 
Окрім того, Наталія Попович отримала індивідуальну відзнаку від SABRE i PRovoke Media за активну участь у боротьбі проти російської пропаганди.
 
«Перемога України потрібна не лише для того, щоби захистити українців як я і моя команда від переслідувань, але для того, щоби усе людство мало шанс на тривалий мир. Я безмежно вдячна усім засновникам комунікаційних агенцій у світі і експертам, які підтримують Україну сьогодні, щедро ділячись своїм часом, експертизою і ресурсами і обираючи етичне ведення бізнесу. Моє прохання до них: не зупинятись і тримати фокус уваги на Україні», —  коментує Наталія.
 
Фіналістами SABRE Awards EMEA стали вісім проєктів One Philosophy, а сама група компаній пройшла до фіналу премії Consultancy of the Year від PRovoke Media.
 
Крім цього, колекція нагород One Philosophy поповнилася IN2 SABRE Award та чотирма Certificates of Excellence цієї премії.
 
Переможцем IN2 SABRE Award у категорії Best in Brand Narratives стала кампанія Be—it Agency з McDonald's Ukraine «Як ми зробили McDonald’s #1 екосвідомою компанією, скоротивши відходи на 60%», в якій привертали увагу до важливості сортування й екопереробки.
 
Be—it Agency також нагородили двома спеціальними відзнаками:
  • Категорія Best in Broadcast Media — National (Earned) за кампанію «Пристібайся — не жахайся» з Патрульною поліцією України та EUAM Ukraine, якою закликали українців пристібатися на задньому сидінні
  • Категорія Best in Brand Purpose за скульптуру NOVA, створену разом з Avon у межах кампанії #AvonПротиСтереотипів
Дві спеціальні відзнаки у категорії Best in Identity Branding отримала ще одна агенція групи — Solutions for People за кампанії:
  • «Трансформація IT-бренду з 20-річною історією» для Seeton.
  • «Прорізаємо шум дезінформації» з Національним проєктом з медіаграмотності “Фільтр”.