Райфкартку відкривайте - Hyundai вигравайте: Як завершився масштабний розіграш авто від Raiffeisen Bank Aval та Visa

В рамках промо-кампанії “Райфкартки+ Visa Gold” банк разом із Visa та командою Havas Engage вирішив “подарувати” три автомобілі Hyundai Kona яскравого жовтого кольору. Тим, хто бажав отримати авто потрібно було лише відкрити платіжну картку у Райффайзен Банк Аваль, та здійснити нею хоча б одну операцію на суму від 500 грн одним чеком.
 
Загалом, за період акції було здійснено понад 11 тис. транзакцій! А пряму трансляцію, під час якої визначали картки-переможців подивилось близько 2 тисячі глядачів! Що найбільше вразило команду Havas Engage, яка допомагала з реалізацію акції, та яких правил слід дотримуватись під час розіграшів - розказали спеціалісти агентства маркетингових сервісів.
 
Неймовірні збіги
 
Найцінніший результат для організаторів подібних акцій - емоції переможців, які в одну мить стали власниками того, про що навіть не мріяли. Завжди цікаво почути їхні історії та дізнатись, як вони відреагували, коли вперше почули про свою вдачу. Та попри багатий досвід команди Havas Engage, переможцям акції “Райфкартку відкривайте - Hyundai вигравайте” все ж вдалось приємно вразити усіх, навіть ведучого церемонії вручення авто Андрія Шабанова. 
 
Так переможниця Катерина Шамшур розказала, що дізналась про свій виграш напередодні свого дня народження. А історія Наталії Іванкової взагалі схожа на сценарій фільму. Свою переможну транзакцію вона здійснила у день Святого Миколая, 19 грудня. По батькові учасницю звуть Миколаївна, а народилась вона 19 числа. Проте й це не всі збіги. Кілька років тому Наталія відпочивала у містечку Кайлуа-Кона на Гаваях, що дуже співзвучно з назвою авто :)
 
Для учасників акції це було справжнє свято й доленосний момент, тож аби поспілкуватись із переможцями та зробити цей день ще яскравішим їм влаштували офіційну зустріч та урочисто вручили ключі від новеньких Hyundai Kona :)
 
Прозорість та прискіплива увага до деталей
 
Аби все пройшло якнайкраще, й учасники не мали сумнівів щодо прозорості розіграшу, визначення карток-переможниць проводили у прямому ефірі. Гранд-фінал акції відбувся 18 лютого, в режимі реального часу. Ведучим заходу став Андрій Шабанов, який розважав і веселив глядачів. Крім головного розіграшу, під час трансляції глядачі могли також взяти участь у вікторині й виграти призи від Райффайзен Банку Аваль.
 
Загалом, прозорість у визначенні переможців у подібних активаціях - головний фактор успіху. Наступним важливим чинником  вдалої акції подібного масштабу є чітко сформована інформаційна кампанія, ціль якої - коректно донести правила участі в розіграші та умови споживачам. У цьому питанні команди агентства й клієнта мають працювати максимально злагоджено, аби забезпечити акції найкращий результат.