Сергій Кузьменко — новий керуючий директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керуючим директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана Степаненко, яка очолювала групу протягом останніх 12 років, надалі сфокусує свою увагу на довгостроковому розвитку компанії та нових напрямках бізнесу в ролі керуючої партнерки.
 
Обійнявши посаду стратегічного директора TWIGA Ukraine восени 2018-го, Сергій разом з командою менеджерів за 2 роки підняв групу на новий рівень якості продуктів, масштабу та ефективності. До TWIGA він 5 років працював директором зі стратегії у діджитальній агенції СОХО. Загалом у рекламному бізнесі з 2009 року. У його професійному доробку успішний досвід роботи з такими клієнтами як PepsiCo, Nestle, Carlsberg, IDS Borjomi, Mars, Нафтогаз України, ПУМБ, Visa, NOVUS, Bella-Trade, Servier, Lifecell, Optimeal, Kimberly Clark, HiPP, ЛідерСнек.
 
За його словами, нова позиція для нього це, перш за все, подальший професійний розвиток себе та компанії:
 
«Клієнти цінують нас за розуміння їхнього бізнесу. Ми робимо тільки те, що дає результат: усе, що не робить бізнес клієнта більш ефективним, — зайве. Це філософія групи і вона залишатиметься незмінною. Для нас важливо, щоб клієнти отримували найкращий сервіс і доступ до найбільш ефективних і сучасних рішень. У цьому році ми продовжимо діджиталізацію напрямків роботи групи, розвиток креативної сили та впровадження нових продуктів, які допомагатимуть клієнтам більш ефективно інвестувати в медіа та краще продавати в усіх каналах. У найближчі 5 років ми зробимо наголос на тому, що, на нашу думку, визначатиме успішність агенцій у майбутньому: бізнес-консалтингу, креативі та технологіях».
 
Для Світлани Степаненко перехід до нової ролі керуючої партнерки також є важливим кроком:
 
«За роки мого управління група TWIGA Ukraine виросла до 7 агентств та стала одним із лідерів ринку. Моя роль передбачала складний мікс задач: і стратегічну роботу, і соціальну, і щоденні операційні справи з необхідністю постійного реагування у режимі “тут і зараз”. Наразі настав час змін із швидким ростом кампанії —  ми поділили сфери керування. Сергій зосередиться на операційному управлінні, а я — на стратегічному баченні, питаннях довготривалого розвитку та нових напрямах роботи. Окрім того, маю інші важливі задачі — роботу в галузевих асоціаціях як член правління Всеукраїнської Рекламної Коаліції з напряму професійної освіти та як заступник голови правління Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив. Рада, що зможу приділяти більше часу стратегічному управлінню, інноваціям та соціальній ролі компанії у рекламній екосистемі».