Стожар презентує нову яскраву лінійку професійних шеф-олій Стожар Fusion

Натуральний мікс різних кухонь, різних кулінарних стилів і традицій став головним елементом нової смачної колекції. Розробкою концепції та дизайну продукту займалось агентство Tabasco
 
ТМ «СТОЖАР» компаніїKernel представила нову лінійку олій СТОЖАР FUSION, які роблять акцент на самовираженні та задоволенні від приготування улюблених страв. Наразі колекція складається з чотирьох надзвичайно смачних купажів: часник-базилік (гарбузова олія), базилік-розмарин (конопляна олія), лимон-базилік (кунжутна олія) та суміш перців (олія з волоського горіха). Оригінальні поєднання корисних і духмяних інгредієнтів значно розширюють арсенал будь-якої кухні: від української до тайської, від французької до мексиканської.
«Ми певні, що під час пандемії споживачі не втратили інтересу до нових продуктів, тому традиційно з настанням осені наша компанія тішить українців смачними новинками. Олії СТОЖАР FUSION мають усі шанси стати тим самим секретним інгредієнтом, за допомогою якого смак страв набуває нових доречних акцентів, стає досконалішим й особливим», – підкреслює Інна Тохтарова, керівник відділу маркетингу компанії Kernel.

Олії СТОЖАР FUSION – виключно локальний продукт, однак він створений відповідно до найсучасніших кулінарних тенденцій. Колекція нових смаків вже була презентована на Ukrainian Gastro Show, де отримала високі оцінки професійних шеф-кухарів, гастро-ентузіастів, поціновувачів смачних і корисних страв.

Нова лінійка створена для використання як у професійній кухні, так і для щоденного приготування їжі вдома: у якості основи для соусів, маринадів, дресінгів і заправок;

ідеальної приправи до готових страв, а також як особливий акцент для ароматизації тіста!

Розробкою концепції та дизайну продукту займалось агентство Tabasco. «Ми розуміли, що дизайн пляшки просто не має права бути менш яскравим, ніж сам продукт. Щоб підкреслити цінність вмісту, значну частину етикетки ми залишили прозорою. Пляшка здатна прикрасити кухонну поличку справжнього гурмана та всією естетикою підкреслити унікальність, крафтовість та походження зі світу високої кухні», — Євген Сажнєв, Art Director, Tabasco.
СТОЖАР FUSION  смакуватиме новаторам і експериментаторам, любителям відтворювати рецепти кухонь світу та дивувати рідних черговим шедевром, шеф-кухарям та найважливіше – тим, хто стежить за якістю раціону. Всі купажі виготовлені виключно з натуральних інгредієнтів, без використання консервантів і штучних ароматизаторів.
Довідка:

Kernel – найбільший у світі виробник та експортер соняшникової олії, ключовий постачальник сільськогосподарської продукції з регіону Чорноморського басейну на світові ринки. На частку компанії припадає близько 15% світового експорту соняшникової олії. Свою продукцію Kernel постачає до понад 80 країн. В Україні дистрибуція олії здійснюється під брендами "Щедрий Дар", "Стожар" і "Чумак" З листопада 2007 року акції компанії торгуються на Варшавській фондовій біржі (WSE).

У 2019 – 2020 маркетинговому році Kernel вперше експортував 8 млн тонн зернових, що є абсолютним рекордом серед аграрних компаній України.