Свіже звучання СLASSIC PICNIC

Агенція Leo Burnett розробила логотип, слоган та айдентику Classic Picnic (серії відкритих концертів класичної музики просто неба), що якнайкраще візуально розкриває концепцію культурної ініціативи «Відкрита музика міста».
 
Як освіжити погляд на класику, до якої молода аудиторія ставиться з обережністю і відстороненням? Буквально вдихнути у неї життя! Смілива, сповнена динаміки айдентика Classic Picnic запрошує взаємодіяти, експериментувати, втілювати нові форми. Адже музика створює простір для слухачів, наповнюючи місто змістом, і кожен своєю присутністю впливає на його культурний ландшафт.

 

«Відкрита музика міста» - проект, що популяризує класичну музику і підтримує молодих українських класичних музикантів. Формат безкоштовних концертів у парках дає можливість людям, які не цікавляться класикою чи не люблять її, долучитися до цього виду музики і сповна насолодитись її неймовірними ритмами та мелодикою.
 
Приходь. Надихайся. Змінюй.
Звучи з містом. Звучи змістом.