Всеукраїнська Рекламна Коаліція оновлює свій керівний орган – Наглядову Раду ВРК

3-го жовтня найбільша громадська організація рекламно-комунікаційного ринку Всеукраїнська рекламна коаліція провела Загальні Збори.
 
Відповідно до Статуту ВРК, Загальні Збори є Вищим керівним органом коаліціїта скликаються один раз на два роки.  
 
Станом на жовтень 2018 року ВРК складається із 171 членів. З них 137 дійсних та 34 асоційованих члени.  
 
В основному, це лідери та найбільш активні гравці рекламно-комунікаційного ринку – провідні комунікаційні і медіа агентства, дослідницькі і медіа компанії, рекламодавці, галузеві громадські асоціації та індустріальні комітети.
 
На Зборах були присутні 98 дійсних членів Коаліції, що складає 72% відсотки від загальної кількості дійсних членів з правом голосу.
 
Наглядова Рада Коаліції є постійно діючим колегіальним наглядовим органом Коаліції і є підзвітною Загальним Зборам Коаліції, забезпечуючи виконання прийнятих ними рішень та покладених на неї завдань.
 
На Зборах 3-го жовтня діючий до цього часу склад Наглядової Ради звітував щодо проробленої роботи за 2016-2018 роки перед усіма присутніми членами ВРК. Опісля, був обраний новий склад Наглядової Ради та виявлені напрямки майбутнього розвитку ВРК на найближчі 2 роки. 
 
Також порядок денний Зборів містив доповідь про актуальний стан українського рекламно-комунікацйного ринку від генерального директора ВРК Максима Лазебника.   
 
Отже, до нового складу Наглядової Ради ВРК було обрано наступних представників рекламної індустрії, що відповідатимуть за такі напрямки: 
 
Анастасія Байдаченко, Razom communicatios, ІнАУ, IAB– Інтернет/Digitalреклама 
Наталія  Бойко,Edipresse Media Ukraine, УАМБ – Реклама в друкованих ЗМІ/Преса  
Валерій Варениця, 1+1 media group – Реклама на телебаченні 
Любов Височина, BigBoard – Юридичні питання/Правове регулювання рекламної діяльності
Олександр Горлов, CMS Group – Соціальна реклама
Іван Дубинський, Factum Group Ukraine – Маркетингові дослідження ринку та опитування    
Ірина Кузнєцова, DIALLA Communications – Національне представництво міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions
Олена Кустова, MullenLowe Adventa – Освітні і сертифікаційні програми
Олена Лобова, E`comm, Change Communication – PR: агентства та ринок
Ксенія Михайленко, OMD OPTIMUM MEDIA – Комітет медіа агентств
Наталія Морозова, Havas Creative Group Ukraine, МАМІ – Маркетингові сервіси: агентства та ринок
Ірина Муштіна, CF.Digital, DDC – Digital development комітет
Ірина Новікова, bvblogic, P.aid – Комітет з інновацій та стартапів
Владислав Полонський, ROCKETS Growth Research & Development – Комітет комунікаційних агентств
Олександр Смірнов, TABASCO, ADC*UA – Творчі ресурси і креативний потенціал рекламного ринку
Сергій Старицький, Agama Communications/Atlantic Group – Міжнародні зв’язки
Оксана Стехіна, Dentsu Aegis Network Ukraine – Популярізація рекламної індустрії/Advertising Ambassador
Катерина Храмова, Prime Group – Зовнішня реклама            
 
Сподіваємось, що ВРК з новим складом своєї Наглядової Ради продовжить плідно працювати на благо розвитку рекламно-комунікаційного ринку України то побажаємо їй подальших успіхів.