3-го жовтня найбільша громадська організація рекламно-комунікаційного ринку Всеукраїнська рекламна коаліція провела Загальні Збори.
Відповідно до Статуту ВРК, Загальні Збори є Вищим керівним органом коаліціїта скликаються один раз на два роки.
Станом на жовтень 2018 року ВРК складається із 171 членів. З них 137 дійсних та 34 асоційованих члени.
В основному, це лідери та найбільш активні гравці рекламно-комунікаційного ринку – провідні комунікаційні і медіа агентства, дослідницькі і медіа компанії, рекламодавці, галузеві громадські асоціації та індустріальні комітети.
На Зборах були присутні 98 дійсних членів Коаліції, що складає 72% відсотки від загальної кількості дійсних членів з правом голосу.
Наглядова Рада Коаліції є постійно діючим колегіальним наглядовим органом Коаліції і є підзвітною Загальним Зборам Коаліції, забезпечуючи виконання прийнятих ними рішень та покладених на неї завдань.
На Зборах 3-го жовтня діючий до цього часу склад Наглядової Ради звітував щодо проробленої роботи за 2016-2018 роки перед усіма присутніми членами ВРК. Опісля, був обраний новий склад Наглядової Ради та виявлені напрямки майбутнього розвитку ВРК на найближчі 2 роки.
Також порядок денний Зборів містив доповідь про актуальний стан українського рекламно-комунікацйного ринку від генерального директора ВРК Максима Лазебника.
Отже, до нового складу Наглядової Ради ВРК було обрано наступних представників рекламної індустрії, що відповідатимуть за такі напрямки:
Анастасія Байдаченко, Razom communicatios, ІнАУ, IAB–
Інтернет/Digitalреклама
Наталія Бойко,Edipresse Media Ukraine, УАМБ –
Реклама в друкованих ЗМІ/Преса
Валерій Варениця, 1+1 media group –
Реклама на телебаченні
Любов Височина, BigBoard –
Юридичні питання/Правове регулювання рекламної діяльності
Олександр Горлов, CMS Group –
Соціальна реклама
Іван Дубинський, Factum Group Ukraine –
Маркетингові дослідження ринку та опитування
Ірина Кузнєцова, DIALLA Communications –
Національне представництво міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions
Олена Кустова, MullenLowe Adventa –
Освітні і сертифікаційні програми
Олена Лобова, E`comm, Change Communication –
PR: агентства та ринок
Ксенія Михайленко, OMD OPTIMUM MEDIA –
Комітет медіа агентств
Наталія Морозова, Havas Creative Group Ukraine, МАМІ –
Маркетингові сервіси: агентства та ринок
Ірина Муштіна, CF.Digital, DDC –
Digital development комітет
Ірина Новікова, bvblogic, P.aid –
Комітет з інновацій та стартапів
Владислав Полонський, ROCKETS Growth Research & Development –
Комітет комунікаційних агентств
Олександр Смірнов, TABASCO, ADC*UA – Т
ворчі ресурси і креативний потенціал рекламного ринку
Сергій Старицький, Agama Communications/Atlantic Group –
Міжнародні зв’язки
Оксана Стехіна, Dentsu Aegis Network Ukraine –
Популярізація рекламної індустрії/Advertising Ambassador
Катерина Храмова, Prime Group –
Зовнішня реклама
Сподіваємось, що ВРК з новим складом своєї Наглядової Ради продовжить плідно працювати на благо розвитку рекламно-комунікаційного ринку України то побажаємо їй подальших успіхів.