19-ий Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, що відбудеться 31 травня – 1 червня в Києві оголошує про старт прийому конкурсних робіт!
Завдяки своєму формату, конкурсним правилам та вимогам, програмі та командам журі, КМФР має визнану репутацію одного з найбільш авторитетних європейських конкурсів у сфері креативу та реклами.
Цьогорічна конкурсна програма фестивалю складається з 12 конкурсів та більше ніж 120 категорій:
Film
Film Craft
Print &Publishing
Out Of Home
Radio & Audio
Design & Branding
Digital & Mobile
Advertising Campaigns
Media
Branded Content & Visual Storytelling
Industry Categories
Best Marketing Innovations
Слідом за Канами, в оновленій конкурсній програмі19-ого КМФР– до конкурсівFilm, Film Craft, Print & Publishing, Out Of Home, Radio & Audio, Design & Branding таDigital & Mobile – була додана нова категорія INNOVATION, в якій оцінюється інноваційне використання інструментів в різних дисциплінах для передачі повідомлення бренду. КонкурсRadio був змінений на Radio & Audio – це нововведення дозволяє продемонструвати не тільки радіорекламу, а й аудіоінструменти та майстерність використання звуку у комунікаціях. Окрім цього, були оновленні внутрішні категорії конкурсівDesign & Branding, Media таBranded Content & Visual Storytelling.
Із повним списком оновлених конкурсів та категорій можна ознайомитись на
сайті.
Роботи учасників будуть оцінювати визнані на міжнародній арені спеціалісти в області реклами:
Film / Out Of Home Jury
Film Craft Jury
Print &Publishing / Radio &Audio / Advertising Campaigns Jury
Design & Branding Jury
Digital & MobileJury
Media / Branded Content & Visual Storytelling Jury
Industry Jury
Best Marketing Innovations Jury
На фестивалі будуть працювати6 міжнародних команд судів, а також представники-рекламодавці у складі журі Industry Disciplines, та стратеги комунікаційних агентств у складі команди судів конкурсуBest Marketing Innovations.
Відмінність Київського Міжнародного Фестивалю Реклами від інших, у тому числі міжнародних фестивалів – це видимий результат. Абсолютно всі учасники отримують оцінки, які презентуються разом зі списками переможців і фіналістів. Даний підхід дозволяє кожному учаснику фестивалю зрозуміти на скільки далеко робота була від перемоги та у якому напрямку варто рухатись для самовдосконалення.
Early birds deadline – 2 березня.
Regular deadline – 20 квітня.
Фестиваль відбудеться 31 травня та 1 червня у Києві, ВДНГ (Національний комплекс «Експоцентр України», павільйон №3, за адресою просп. Академіка Глушкова, 1). У програмі фестивалю – конференція Best Marketing Practices, яка виступає платформою для обміну досвідом між провідними іноземними експертами та лідерами українського ринку, Церемонія нагородження переможців КМФР 2018 та насичена вечірня програма.
Нагадуємо, що КМФР входить до
Рейтингу креативності та майстерності України сезону 2017/2018 з коефіцієнтом два (k=2). За підсумками КМФР буде завершений український креативний сезон 2017/2018, а в рамках Церемонії нагородження будуть оприлюднені імена кращих комунікаційних агентств сезону на ринку України.
Варто наголосити, що переможці Київського Міжнародного Фестивалю Реклами матимуть унікальну можливість фігурувати у наступному рейтингу AdForum Business Creative Report! На відміну від подібних рейтингів, тут продемонстровані найбільш успішні кампанії та агенції у семи конкретних секторах: Automotive, Food & Beverages, Luxury, Transport & Tourism, Health & Beauty, Retail та Banking/Insurance.
Рекламна кампанія 19-ого КМФР з’явиться найближчим часом. Слідкуйте за оновленнями, аби побачити її першими!
Із деталями фестивалю, правилами та вартістю участі можна ознайомитись на сайті
kiaf.com.ua. У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету:
festival@vrk.org.ua – Катерина Грабовська,
project@vrk.org.ua – Ольга Підгорська, або телефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.
До зустрічі на КМФР 2018!