Прогноз обсягу ринку маркетингових сервісів 2018 в Україні: важливе коригування

Основою для оцінки обсягу ринку маркетингових сервісів в Україні цього року стали результати та аналіз рейтингу агентств маркетингових сервісів згідно доходів, який включає об'єктивне вимірювання обігу та динаміки розвитку ринку, рейтингування ключових компаній і дослідження тенденцій.

Підводячи підсумки Рейтингу за 2017 рік та аналізуючи його результати за останні 10 років Правління МАМІ прийшло до висновку, що сумарний обсяг доходів усіх учасників рейтингу складає в середньому 40% усього ринкового об’єму маркетингових сервісів – адже не усі компанії беруть участь у дослідженнях, частину сервісів також клієнти реалізують власноруч. Однак, за останні посткризові роки, через суттєве падіння обсягів та зниження прозорості ринку таке співвідношення було викривлене. Дані за попередні три роки (2014-2016), сформовані завдяки експертній оцінці, скоріше за все надавали аналіз ситуації за активністю та кількістю проектів, а дані цьогорічного рейтингу дали можливість визначити реальні фінансові показники ринку маркетингових сервісів.

Беручи до уваги суттєве зростання, додаткові опитування експертів та актуальні дані за 2017 рік Правління дійшло висновку про необхідність корегування показників за три попередні роки. Враховуючи корекцію було визначено, що обсяг ринку маркетингових сервісів 2017 року складає 4 548  млн. грн. Такі дані відповідають динаміці зростання обігу агентств-учасників Рейтингу.

Відкориговані показники:

Коригування обсягу ринку 2014 2015 2016 2017
БУЛО:
Зростання обсягів  МС з урахуванням експертної оцінки,  млн. грн.
1 672 1 633 1 848 2 189
СТАЛО:
Зростання обсягів  МС з урахуванням 40% долі учасників рейтингу МАМІ,  млн. грн.
 2 669    3 011    3 437    4 548  
Для довідки:
Обсяги учасників рейтингу МАМІ, млн. грн.
1067,60 1204,47 1374,71 1819,15
 
Маркетингові сервіси (МС) Скорегований Обсяг 2017р., млн грн. Обсяг 2018р., млн грн  % зміни 2018 до 2017
Обсяг ринку МС, ВСЬОГО       4 548      5 317   17%
 У тому числі:      
Trade marketing (Мерчандайзинг, Trade promo, Програми мотивації та контролю персоналу)       1 700      1 955   15%
Loyalty marketing  (Mailing, DB management, Contact-Center)         850         978   15%
Consumer marketing         950      1 140   20%
Event Marketing and Sponsorship         920      1 104   20%
Non-standart communications (life placement, ambient media )         128         141   10%
 
Таким чином, скорегований показник обсягу ринку 2017 складає 4 548 млн.грн. З урахуванням експертної оцінки динаміки +17% на 2018, прогнозований показник сягне 5 317 млн. гривень.

Сподіваймося, що оптимістичні зміни надихнуть агентства на нові проекти та сміливі плани. Будемо щиро вдячні за ваші думки та відгуки за адресою mekhed@mami.com.ua.
 
***
Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ) www.mami.org.ua — офіційна галузева організація ринку маркетингових сервісів, об’єднує біля 50 агентств. Створена 19 травня 2006 року.
Мета Асоціації — сприяти високому розвитку рекламного бізнесу, стимулювати конкуренцію і поліпшити професійний рівень компаній, які використовують маркетингові послуги.
МАМІ здійснює ряд проектів: публікує прогнози розвитку ринку, проводить дослідження, складає рейтинги агентств маркетингових сервісів по креативності та доходам, організовує освітні заходи для початківців і досвідчених фахівців галузі та багато іншого.