Платформа для журналістів Deadline підписала угоду з Незалежною медіа-профспілкою України

Минулого тижня перша професійна медіа-платформа для журналістів і експертів в Україні Deadline та Незалежна медіа-профспілка України підписали угоду про співпрацю. Членами профспілки на сьогодні є близько 1000 медійників з усієї України. Багато з них акредитовані для міжнародної роботи. Основна мета співпраці - підвищення якості і швидкості сучасної журналістики і розвиток конкуренції за експертну думку на платформі.
 
Згідно з документом, журналісти НМПУ отримають доступ до платформи, щоб залишати свої запити для експертів.
 
«Вважаю, що подібні сервіси підвищують якість журналістики. Журналіст може швидше знайти потрібного експерта або розширити пул спікерів. Іноді в запитах необхідна і анонімність – це також передбачено платформою. Безумовно, сервіс не замінить журналісту фаховості і якостей аналітика, але скоротити час на пошук і узгодження фактури безумовно може. Упевнений, що в міру розвитку сервісу ми знайдемо нові точки дотику », - коментує подію Голова медіа-профспілки Ігор Чайка.
 
На даний момент на платформі, яка відкрилася в січні цього року, пройшли реєстрацію багато людей. В середньому, за 1-2 дня журналіст отримує 2-3 відповіді на свій запит, які відображаються в його особистому кабінеті. Також журналіст може вести переписку з ньюсмейкером, і при цьому не передавати свої особисті дані - email або мобільний телефон. На майданчику Deadline працює сервіс з пошуку експертів і журналістів по локації та іншим фільтрам.




«Найближчим часом на платформі відкриється блог, вже є розділ прес-релізи, де експерти зможуть розміщувати свої матеріали. Це позбавить журналістів від нав'язливого спаму та дозволить швидко знаходити ту інформацію, яка необхідна, виділяти найбільш цікаві новини, підписатися на розсилку релізів з певних тем. У блозі будемо обговорювати найбільш гострі питання управління, PR, журналістики та медіа в цілому: чи вважати блогерів журналістами? Як налагодити довгострокові відносини зі ЗМІ? Коли і в якому аспекті потрібні узгодження матеріалу і багато іншого. Ми хочемо, щоб професійне співтовариство журналістів і експерти спілкувалися і краще розуміли один одного », - кажуть в команді Deadline.