Як перевищити KPI у 2,5 рази та отримати 13 мільйонів переглядів за 8 днів - кейс агенції VIVID
У кінці грудня 2020 команда агенції VIVID разом з Pepsi запустили новорічну рекламну кампанію #скажи_Новому_року_ТАК бренду в ТikTok. Необхідно було відбудувати територію Pepsi та виділити бренд із рекламного клаттера у новорічний період, і зробити так, щоб споживачі надали перевагу Pepsi на новорічній тусі.
А для цього потрібно створити новий культурний стиль святкування Нового року, властивий для молодої аудиторії, щоб яскраво сказати новому року - ТАК!
Яке ж круте свято зможе обійтися без музики і танців? Вірно - ніяке! І команда VIVID поєднала ці атрибути, щоб додати нових яскравих емоцій та пригод для святкування Нового Року з Pepsi. Трендова українська співачка Аліна Паш написала новорічний трек для проєкту, а відомий хореограф Саша Лещенко зробив постановку танцю під цей трек. Інфлюенсери запустили в TikTok танцювальний Pepsi челлендж #Скажи_Новому_Року_ТАК! та закликали своїх фолловерів повторити танець.
https://vm.tiktok.com/ZMeeNGuwe/
https://vm.tiktok.com/ZMeeN7sKS/
Кампанія тривала 8 днів і в результаті отримала: 13 мільйонів переглядів брендованого відео, 7,8 мільйонів переглядів за хештегом (що в 2,5 рази більше запланованих), було створено понад 700 одиниць UGC контенту. А новостворена сторінка Pepsi в ТikTok отримала 7000 нових підписників.
https://vm.tiktok.com/ZMeeF8weu/